Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste ervaringen: Op Into The Woods had ik 2cb + 3mmc + keta Eerst de 2cb en met 3mmc en keta op gevoel gedaan, zo had ik voor mijn gevoel wat controle over de intensiteit van de trip. Top dag gehad. Ik had al wel ervaring met 2cb dus kan mezelf op dat gebied inschatten, maar voor lezers die dit voor de eerste keer willen doen zou ik eerst 2cb op zichzelf ervaren voor je gaat combineren. 3mmc/coke met keta Eigenlijk vind ik een upper met keta al snel relaxt. En de oud vertrouwde mdma + keta (op een after of chille setting) Slechtste ervaringen: Alcohol + keta Kan leuk zijn maar deze combi is glad ijs. Alcohol + lachgas Persoonlijk sowieso geen fan van lachgas. Het wegvagen en dan met die dronk erbij is niet echt mijn ding. Alcohol + wiet Alcohol met een beetje hasj vond ik vaak wel nice maar van wiet werd ik dan net iets te loom"
"Ik ben heel benieuwd naar leuke en grappige dingen of activiteiten die jullie doen terwijl je ketvaag bent. Ik zal zelf beginnen. We waren een keer weg op een vriendenweekend waar we lekker los zijn gegaan. Een avond drinken, een avond trippen en een avond aan de xtc die we afsloten met ketamine. We hadden een ontzettend chill en ruim huisje met 12 mensen. En veel geluk dat we geen buren hadden! Waren niet extreem luid maar toch fijn om geen rekening mee te hoeven houden, wij houden namelijk wel van techno 😁. Maar goed, naar het keta verhaal. De laatste avond spacen hadden we verzin-je-eigen-thema avond in tweetallen, dus iedereen was verkleed en had van alles bij van lampen tot versieringen etc. (Een klein beetje context voor jullie beeldvorming haha.) We kwamen er 's avonds achter dat er een soort schuurtje voor opslag aan het huisje vastzat. Nooit in gekeken maar op het keta avontuur gingen we toch even een kijkje nemen. Hier vonden we pillonnen. En we begonnen te brainstormen. Hoe stabiel dat ketvaag brainstormen ging kunnen jullie je vast wel voorstellen 😂. Met de stoelen, tafels, pillonnen en spullen die we verder nog bij hadden hebben we iets kunnen verzinnen: Ketstafette. We maakten teams die een voor een een hindernisbaan gingen maken voor de andere teams. Deze moesten dan zo snel mogelijk afgelegd worden en werden uiteraard getimed met een stopwatch. Uiteindelijk ook een ronde in tweetallen terwijl je geboeid aan elkaar vastzat. Het ging er fanatiek aan toe en hebben ontzettend veel gelachen. Absoluut een aanrader als je ooit iets leuks wil doen op zo'n weekend! Bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar jullie verhalen!"
"Een late reactie maar ik raad het je ook aan om te vragen of je huisarts je kan doorverwijzen naar een psycholoog of zelf op zoek gaan naar een. Ik studeer zelf toegepaste psychologie en ik kan je vertellen dat het belangrijk is dat je iemand hebt waarmee je kan praten."