Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vinden jullie leuke dingen en/of activiteiten om te doen aan de ketamine (of combinatie daarmee zoals kittyflip)?

Wat vinden jullie leuke dingen en/of activiteiten om te doen aan de ketamine (of combinatie daarmee zoals kittyflip)?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Loll als ik ket gebruik gaat m'n lichaam helemaal nergens heen. M'n geest tho, die vindt het leuk om even op vakantie te gaan naar Tokio, stukje door de kosmos te reizen of in alle hoeken van de kamer tegelijk te zijn.
N

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
NCU_
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben heel benieuwd naar leuke en grappige dingen of activiteiten die jullie doen terwijl je ketvaag bent.

Ik zal zelf beginnen.
We waren een keer weg op een vriendenweekend waar we lekker los zijn gegaan. Een avond drinken, een avond trippen en een avond aan de xtc die we afsloten met ketamine.
We hadden een ontzettend chill en ruim huisje met 12 mensen. En veel geluk dat we geen buren hadden! Waren niet extreem luid maar toch fijn om geen rekening mee te hoeven houden, wij houden namelijk wel van techno 😁.
Maar goed, naar het keta verhaal. De laatste avond spacen hadden we verzin-je-eigen-thema avond in tweetallen, dus iedereen was verkleed en had van alles bij van lampen tot versieringen etc. (Een klein beetje context voor jullie beeldvorming haha.)
We kwamen er 's avonds achter dat er een soort schuurtje voor opslag aan het huisje vastzat. Nooit in gekeken maar op het keta avontuur gingen we toch even een kijkje nemen. Hier vonden we pillonnen. En we begonnen te brainstormen. Hoe stabiel dat ketvaag brainstormen ging kunnen jullie je vast wel voorstellen 😂. Met de stoelen, tafels, pillonnen en spullen die we verder nog bij hadden hebben we iets kunnen verzinnen: Ketstafette.
We maakten teams die een voor een een hindernisbaan gingen maken voor de andere teams. Deze moesten dan zo snel mogelijk afgelegd worden en werden uiteraard getimed met een stopwatch. Uiteindelijk ook een ronde in tweetallen terwijl je geboeid aan elkaar vastzat. Het ging er fanatiek aan toe en hebben ontzettend veel gelachen. Absoluut een aanrader als je ooit iets leuks wil doen op zo'n weekend!

Bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar jullie verhalen!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja. Op de titel. Ff de rest lezen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke ja fantastisch haha! Ik vind kleuren wel echt geweldig.
Ook als nuchtere mensen je shit vragen te tekenen. Hoe voel je je over rose bijvoorbeeld😂
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanmiddag komt er nieuwe 2fdck binnen....tijd voor een tropje in dit kloteweer
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."