Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"YAY klinkt echt te stoer. Ik heb er ook enorm veel zin in. Ik ga namelijk aanstaande zaterdag ook een "halve portie (gedroogde) Mexicaantjes thee" drinken. Dit wordt ook mijn eerste keer en heb er enorm veel zin in. Heb me ook aardig goed ingelezen dus moet helemaal goed gaan komen. Mood is nu nog helemaal geweldig, gaat vast en zeker nog veel beter worden. Ook hoop ik dat er zaterdag nog wat sneeuw licht om van te genieten, lijkt me echt prachtig. 1 vraagje, je zei iets over suikerwater drinken. Geeft dit extra effecten of was dit gewoon omdat dat lekker moest zijn? Anyways I think I'm Going To Love It en dankjewel voor je leuke report"
"Melanie1 zei: Suiker verzwakt je trip Chocolade (puur!) versterkt hem juist. Aaaah spannend! Klik om te vergroten... Cool goed om te weten, dat wist ik namelijk nog niet. Bedankt voor de tip"
"Al een tijdje ben ik benieuwd naar codeïne. Als je er wat over opzoekt op internet blijkt er een verschil te zijn tussen codeïne en codeïnefosfaat. Er worden hier geen tot korte antwoorden over gegeven. Zelf heb ik nu zo'n 120mg codeïnefosfaat (6x 20mg) opgespaard die ik graag zou willen proberen. (Ik spaar door voor 3 personen (allemaal eerste keer)). Verhalen over pillen met codeïne en paracetamol en het daarbij extraheren van de stoffen geven mij een aantal vragen over codeïnefosfaat pillen: Wat is qua high het verschil tussen codeïne en codeïnefosfaat? Is codeïnefosfaat zo te nemen? of moet hierbij toch iets gescheiden worden om pure codeïne te krijgen? Is de dosering van codeïnefosfaat anders dan bij codeïne? Wat is een aan te raden dosering? Alvast bedankt voor jullie reacties."
"Bedankt voor jullie antwoorden, verduidelijkt een hoop. Ik heb er in ieder geval zin in."
"GHB, N2O, wiet, hasj en natuurlijk was het geweldig =D"
"Jammer dat het niet hetzelfde bleek te zijn. De symptomen waren in ieder geval het zelfde als de andere verhalen hier, anderen die N-Eye-Zzz hebben gehad zullen het met mij eens zijn. Toch erg bedankt voor je info, Drientje Scheikunde of biologie gestudeerd? Over de rare mensen op deze planeet Je moet ergens beginnen, ik had nog nooit een stimulant gehad en dit is toch een flink stapje onder MDMA. Komt er trouwens aan met oud en nieuw, dan is het 3 maand geleden , dus als mijn serotonine voorraad omlaag is gegaan door neyezzz dan is het dan wel weer ruim bijgevuld"
"rallie zei: Wat n hoop interessante info is hier te vinden zeg over 4-FMP Ik heb die ingredienten lijst van die N-Eye-Zzz is wat beter bestudeerd maar volgens mij hebben ze dat gewoon gekopieerd van een of ander vaag New-Age kruidenmengsel om te verdoezelen dat er 4-FMP in zit (als dat echt zo is..) Ayurveda is volgens Wikipedia een hindoeïstische gezondheidsleer uit India Het zijn allemaal kruiden die gebruikt worden in de Ayurvedische geneeskunde, In de Ayurveda werkt men met enkelvoudige kruiden of een combinatie van meerdere kruiden. Het aantal verschillende kruiden kan oplopen tot 40. In Ayurvedische kruidencombinaties gaat het om de totale werking van de combinatie van kruiden. Maar die kruiden(combinaties) zijn meer tegen lichamelijke klachten dan dat je er echt van uit je bol zou gaan haha dus ik weet niet wat nou de waarheid is.. wie wel? Klik om te vergroten... Nou goed er stond ook dat het een Ayurvedisch power blend (kracht mengsel) was. Dus dat verklaard waarschijnlijk de krachtige combinatie van verschillende kruiden. Wat dan wel weer raar is dat het lichamelijke klachten moet tegen gaan ja. Ik kan het niet echt meer plaatsen nu LOL. Maar goed we zullen merken wat het word. 29 November trouwens Mexicaantjes (Paddo's), dit wordt mijn eerste keer en dat is natuurlijk net voor het verbod . Ook worden er binnenkort sporen geplant van een ander soort."
"Ik heb zojuist gehoort dat N-eye-Zzz toch 4-FMP bevat. Het betreft een dosis van 80 mg per capsule. Dus van de 150 mg is 80 mg 4-FMP. Dit hoorde ik zojuist van een goede vriend van mij die contact had met een rc handelaar. Zij hebben een poosje zitten praten en na een poosje kwam N-eye-Zzz ter sprake en ja het klopt. Dus het is een licht gedoseerde versie van 4-FMP, tenzij je natuurlijk meer dan 2 caps in neemt. Het is natuurlijk nog maar de vraag, hoe betrouwbaar deze informatie is, maar aangezien deze rc handelaar echt enorm veel afwist van rc's, denk ik toch dat we kunnen aannemen dat dit waar is."
"Na inwerking heb ik ruim 8 a 9 uur energie gehad om helemaal los te gaan op muziek, en eens in de zoveel tijd pauze om lekker te kletsen, dus ja de praatkick zit er ook in, ik kan alleen niet zeggen of deze overeen komt met speed, maar denk niet dat er veel verschil in zal zitten."
"hannus zei: en hop weg is 150mg, zal morgen wel vloeitjes poepen Klik om te vergroten... Veel plezier Hannus *EDIT: Hoe vond je het?"