Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee goeie chillers Ik ben Nico, student uit midden-Nederland en houd me al een paar jaartjes bezig met marijuhana's.. Dus zowel het kweken als het nuttigen van deze zeer gezegende plant Ik heb de afgelopen jaartjes al buiten in de tuin pogingen gedaan het geheiligde kruid op te voeden. En afgelopen seizoen eindelijk met leuk(echt rookbaar) resultaat, wel 1 vrouwtje met leuke topjes. Toen had ik natuurlijk de smaak goed te pakken Dus maar eens wat spulletjes gehaald naar aanleiding van het boek 'Buds for less' door ene SeeMoreBuds die veel erkenning heeft in de Californische underground growing scene. Althans, dat heb ik hier en daar gelezen.. Een prachtig verslag heeft hij gemaakt door van iedere kweekdag 1 pagina te maken, met een mooie foto en goeie, compacte beschrijving. Het verslag laat je zien hoe je voor minder dan 100$ 8oz.(+-230gr?) buds kan kweken. Dit doormiddel van enkel huis-tuin-keuken spullen, en sterke spaarlampen.. Het staat me best aan, dus dat wil ik ook proberen Ik kan me door omstandigheden geen wat hogere energierekening veroorloven(ik ga niet over die rekening) Donderdag 19-02-09 Big Bang zaadjes& sproutpads via azarius binnen gekregen en natuurlijk meteen begonnen. Ze staan sinds 3 dagen ook al in een beetje aarde met wat pokon-bio-wortel-aanmoedig-shit. Ze zijn na 6 dagen sinds -zaad in pads- wel al erg lang en de blaadjes lijken niet super chill te gaan. Ik denk dat de lamp er boven te hoog staat, de aarde te nat is en het ze vandaag te warm is geworden. Door gebrek aan ventilatie in m'n cheap-ass kas, is het vandaag goed warm geworden dus ik heb de boel net in een lege kast(die de growkast word) gezet met van twee zijkanten 18watt en veel water/natte doekjes eromheen. Ook maar even de aarde goed laten uitlekken en met papier heel wat van onder geabsorbeerd. Genoeg geluld.. Foto's! (van na dik 6 dagen dus) { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } XX Nico en nee, ze staan niet te groeien in de badkamer, dat was natuurlijk even voor de picca's :P Ze hebben onder een doorzichtig plastic kratje gestaan met 1x 23watt spaarlamp erin, niet erboven maar er naast met een bakkie water dicht onder. En op het kratje sinds gister nog een zo'n lamp gelegd met een reflector erboven en een handdoek over dit geheel. De eerste 5 dagen 24u licht, vandaag al 4 uur minder."
"Ik heb inderdaad een grote fout begaan door het licht te hoog te plaatsen, maar in het kasje was het dan toch echt te heet geworden zonder ventilatie. gister avond de jonkies in een kast gezet twee lampen aan de zijkanten. Net pas thuis en de blaadjes zijn nog groen en wat groter en de steel is wat dikker geworden. Ik denk dat ze het wel redden, als ik niet nog meer grote fouten maak nu.."
"Hier een heel chill nummertje, ik word er zowat instant-chill van.. ook in nuchtere staat The whistest boy alive, album Dreams(super chill!), nummer Golden Cage erg leuk clipje erbij; http://www.youtube.com/watch?v=bOP37A1EhEs En natuurlijk The Dub Pistols, soort Hiphop, maar van een totaal andere kant Het hele album Speakers and Tweeters vind ik heel gaaf, met name Speed of Light, Gangsters, Running from the thought en Mach 10. Kan er super op spacen... http://www.youtube.com/watch?v=14WdwzpC_Ys En er is nog zo veel meer muziek"