Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook een dokter met een wel erg losse hand, Diazepam iedereen is er gek op, ruil ik voor ritalin. zyprexa weet niet wat ik er mee moet maar ik heb dozen vol. temazepam, ook een leuk ruilmiddel. effexor, ook dozen vol van liggen nog geen toepassing voor gevonden. dipiperon, héél leuk spul, lang niet gebruiken en als je er dan een stuk of drie (40mg) voor het slapen neemt droom je super maf. Iemand nog ideeën voor het verdere spul?"