Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lizz zei: Raver er is maar één ding dat jou zal helpen en dat is jou eigen WIL !! Zoals ik je lees zal dit wel lukken onder begeleiding, ik wens je ook heel veel sterkte en kracht toe. Ik ben zelf in 2008 begonnen GHB zelf te maken en werd ook heel gauw 5 ml binnen 2 uur. Dus om het uur, best onwijs link en meestal out. Helaas riep de maatschappij me weer op, of was het mijn geluk ? Want pas toen merkte ik hoe zwaar het is, en sorry, het is echt gevaarlijker dan hero, want cold Turkey is dodelijk. Ik moest wel stoppen, en wat een doodsangsten man, ik kan het niet eens na vertellen. Ik heb het uitgetrokken, naar 3 uur, 4 uur etc. toen begon ik pas te minderen, van 6 of 5 ml naar 4 ml. 3 ml een beetje zo heb ik het gedaan. Naar 2 ml en tijdens het werk zgn. af en toe een slokje fris met 2 en 1½ en 1 en een half jaar op ½ ml gedaan om depressies en terugval te vermijden. Heb me zelf en tijd van een jaar gegeven. Best wel kut, moest het steeds zelf maken ja. Moest present zijn op dat werk, anders was me dit nooit gelukt. Bij mij was het de angst om te sterven, vaak genoeg met een oxazepam 50 mg in bed liggen bidden om mij nog een dag te laten leven. Ben niet gelovig of zo, maar ik moest ja iemand vragen. Dat werk, mensen bouwden op mij, gaf ook veel stress, maar ook die verantwoordelijkheid. Eigenlijk heb ik daar niet veel mee, wetten doe ik niet aan. Eigenlijk...; ) Maar ja ik noem het wel mijn geluk, het was wel namelijk wel erg leuk werk. Het is maar waar je voor kiest joh. Een middel/GHB mag nooit voor JOU kiezen. Oxa's 50 mg is wel even oké voor de nacht, nooit de wekker zetten gek haha.. ; ) Ja best een verhaal en wat en ellende of niet die klote GHB. Ik zeg nog steeds na 6 jaar dat ik verslaafd aan dat spul ben, ik durf het niet meer te gebruiken. Echt ook niet voor een keertje. Never en nooit niet meer. Ik hoop dat jij precies als ik, en dit lees ik wel uit jouw berichten, ook van jouw leven houd. Jij gaat dat overwinnen Raver !! Jouw leven, wat is het jou waard ? Klik om te vergroten... respect voor jou"