Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De topic-titel klinkt een beetje tegenstrijdig natuurlijk, maar ik ben op zoek naar een drug die niet te veel uiterlijke kenmerken heeft. De festivals komen er weer aan, en je pikt de mensen die iets geslikt hebben er zo uit (kaken, pupillen), terwijl ik er graag nog een beetje normaal wil bijlopen. Bestaan er ook drugs waarbij je nog normaal kunt functioneren (zoals bij anti depressiva bijvoorbeeld), waarbij je wel wat opgewekter bent en meer energie hebt, maar zonder helemaal van de kaart te zijn of iedereen te willen knuffelen? Of is dit met de gebruikelijke drugs ook mogelijk, en is het slechts een kwestie van doseren?"
"QTarantino zei: Cocaïne is dan dé drug denk ik. Je word er energiek en opgewekt van maar de gebruiker vertoont weinig tot geen uiterlijke kenmerken. Klik om te vergroten... Ja, in principe is dat precies wat ik zoek, en een ander groot voordeel is dat je nauwelijks een kater hebt, wat met een meerdaags festival ook niet onbelangrijk is. Maar het grote nadeel is voor mij toch de korte werking. Wanneer je om het uur helemaal van het festivalterrein weer terug moet lopen naar de camping (om weer wat bij te kunnen pakken) mis je alle optredens Was al aant kijken of je daarvan geen bommetjes kon maken, voor een langdurige afgifte, maar dat schijnt nauwelijks effect te hebben bij coke. QTarantino zei: Daarnaast zou je ook GHB kunnen proberen, maar kans is wel dat het opgemerkt word door je gedrag. Klik om te vergroten... Ik weet niet zoveel van GHB, maar ging er vanuit het meer een 'downer' was zoals alcohol, of krijg je er ook energie van? Rob070 zei: Dit zal toch bij iedereen verschillen maar bij mij persoonlijk merk je niet veel bij een lage dosering van 4 fmp/4 fa Klik om te vergroten... Volgens jezelf of ook volgens anderen? Nee, goede tip, zal me eens inlezen! Rob070 zei: Wil je helemaal op veilig spelen zou je eens dmaa/ geranamine moeten proberen. Geeft je een goede dosis energie die zo'n 4 uur aanhoudt en ik ga me er lekkerder door voelen, vooral met een goed muziekje erbij! Klik om te vergroten... Kende ik ook nog niet, ga me er in verdiepen, bedankt!"
"Tufnut zei: Wat je je echter af zou moeten vragen is waarom niemand het mag zien. Op festivals ben je echt niet de enige. Bovendien is verstandig gebruiken niets om voor je te schamen. Klik om te vergroten... Omdat als ik zie hoe de meeste erbij lopen, ik last krijg van plaatsvervangende schaamte. Je voelt jezelf misschien dan wel de man, maar elk meisje denkt wat een waus Bovendien val je ook op bij de security, en veel festivals zijn zero-tolerance, dus je wordt er gelijk uitgepikt. Tufnut zei: Als het is omdat je gezelschap het niet mag weten dan vraag ik me af waarom je het in hun bijzijn gaat doen. Klik om te vergroten... Dat speelt ook mee, vrijwel niemand van de groep gebruikt drugs, en als ik het niet in hun bijzijn wil doen, moet ik voortaan alleen naar festivals. Het is niet dat ze het niet mogen weten, maar wil gewoon een beetje helder en aanspreekbaar blijven. En het gaat me er vooral om dat ik wat extra energie heb als je daar dagenlang rondloopt en nauwelijks slaapt. Als ik 'Red Bull' niet zo vies vond, dronk ik dat wel de hele dag. Als de smartshops nog 'Ephedra' of andere goede herbals hadden, was dat ook best. Ik merk de afgelopen jaren gewoon dat ik steeds minder lang trek (misschien de leeftijd), en wil gewoon wat langer wakker blijven, geen heftige trip."