Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Plak geen pleisters op folie, ondanks de "zeeer" flexe werking 😉😂"
"Ik heb dit een aantal keer gedaan met pleisters van max 37.5ug dacht ik. Knip er een stukje vanaf rol een kokertje in de mond en een vuurtje eronder en zuigen. Smaakt vies maar gaf me toch zeker de high die ik zocht nadat alle oxycodon uit me stiefpa's kelderkast lege doosjes waren haha. Had toen niet in de gate of dit uberhaubt wel verslavend was eigenlijk. Gevoel komt overeen met het gevoel van heroine op het folie vond heroine eigenlijk ook flink tegenvallen"
"Heb ook gehoord trouwens dat novadic niet echt geweldig is en dat de dealers in de rij staan voor de deur"
"Hallo iedereen Ik heb een vraag omdat ik verslaafd ben aan drugs momenteel 3mmc en ketamine allebij 1 gram per dag sinds november is dit gebeurd ongeveer daarvoor was ik al aan het worstelen met sos en alcohol verslaving alleen was die minder makkelijk te betalen dus had ik dat beter onder controle Ik woon nog thuis ben 24 en heb altijd alles verborgen gehouden, me ouders hadden niks door maar ik ben op een punt beland waar ik een keuze moet maken omdat het zo geen jaar meer duurt voor ik in de goot lig. Ik ben bij de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar novadic alleen kan ik daar pas juli terecht terwijl ik nu juist echt weg wil. Weten jullie een goed alternatief?"
"MrJunkieXL zei: Vervelend zeg! Kan je als tip meegeven ga rondbellen! Bel een verslavingszorg zoals Castle Craig en leg je situatie uit! Er zijn tientallen detoxklinieken in Nederland maar je moet er wel 1 uitkiezen waar je ook de hulp gaat krijgen die je nodig hebt! Kan er wel 1 opnoemen waar ik heb gezeten maar die kliniek wens ik me ergste vijand nog niet toe! Ik hoop dat je zsm iets gaat vinden waar je wat aan hebt. Je mag me altijd een PM sturen voor vragen, tips etc. Veel succes alvast met dit gevecht!!!! Addiction suxxx Klik om te vergroten... Ja ik heb dus zitten kijken overal en kwam bij ons in het regiokrantje een verhaal tegen van iemand die verslaafd was maar nu verslavingscoach was geworden, erwin sengers heette die volgens mij en die vertelde mij inderdaad over castle craig dat dit toch een van de beste was. Ik wou het eigenlijk wat dichter bij huis zoeken of zuid afrika leek me ook leuk maar omdat ik mijn id kaart al 3 keer in 5 jaar ben verloren mag ik geen paspoort aanvragen. Gelukkig mag ik wel tot 1 oktober 2021 naar schotland met een id kaart. Ook hun nazorg schijnt erg goed te zijn. Ik wacht alleen nu tot ze me bellem voor een intake en dat ik de huisarts de verwijzing door stuurt."
"Geelzuchter zei: het verschil is dat je met heroine nog kan eten en slapen en je pupillen klein ipv groot worden, valt veel minder op dus Klik om te vergroten... Haha geloof mij eerst vond ik eten met uppers altijd zo raar om te zien maar uiteindelijk gaat de knop om ergens en kun je gewoon eten, van sochtends brood tot een milka reep tussendoor of een zak chips. Ook worden mijn pupillen niet extreem groot of iets vooral niet overdag."
"Mrloverdj zei: Goed dat je de keuze heb gemaakt om je op te laten nemen! Zijn je ouders al op de hoogte? Klik om te vergroten... Ja dat is voor mij ook de grootste stap geweest, en eigenlijk reageerde ze heel rustig en positief. Alleen dat is een beetje het vervelende waar ik nu in zit. Iedereen weet alles en ik voel me een beetje de geaccepteerde junk zo. Tussen wal en schip Maar volgens iemand die ik had gesproken van castle craig duurt het nadat de huisarts de verwijsbrief heeft gestuurd naar hun al met al 4 weken en dan kan ik daar al zitten hopelijk. Nu heb ik ook gelezen over een safehouse waar je naartoe kunt gaan. Is dit bij elke 12 stappen kliniek zo?"
"De 1e en de 2e lijn met alleen coke kan leuk zijn maar daarna heb ik echt alcohol nodig om te genieten van de coke, het lijkt wel alsof het ene het andere nodig heeft Als ik drink moet ik coke hebben anders drink ik echt niet en blow ik liever en andersom oook, Ik ben er redelijk van af maar dat komt omdat ik 7 dagen werk en blow, je moet afleiding vinden en je bekende plekjes laten, als ik in een bepaald café kom ruik ik al bijna de coke en als ik dan de wc in stap en het bekende luchtverfrisser luchtje die bij die wc hoort waar ik snuif dan heb ik al bijna me sleutels in me zak"
"Hallo iedereen, ik heb een probleem en ik weet niet zeker of het door een verslaving komt daarom het vraagteken in de titel Ik ben zelf verslaafd aan wiet sws ik blow nu 9/10 jaar waarvan 6 jaar elke dag, als ik niet blow slaap ik niet en voel ik me heel warrig, roken ook, en ik heb veel gedronken een half jaar geleden en een coke verslaving gehad, ongeveer een jaar anderhalf jaar geleden heb ik 3/4/5 maanden lang elke dag gesnoven en heel veel gedronken veel weken ging er 10 gram per week doorheen, tegenwoordig snuif ik miss 1 soms 2 keer in de maand en dan een dagje, dit komt ook omdat ik de afgelopen 3/4 maanden heel veel kratom heb gebruikt en daar ook Eem verslaving aan heb opgebouwd dat is nu wat minder maar ik gebruik het nog steeds Een jaar geleden heb ik ook een maand of 2 150 pillen oxycodon geslikt i.c.m met tramadol diazepam en palexia maar daar heb ik geen afkick van gehad het was op en t was goed Tegenwoordig heb ik steeds vaker gedachtes waar ik paniek van krijg, echt een gevoel van ellende en paniek en angst, als ik in bed lig moet ik echt rechtop zitten van de paniek, de gedachte : wat gebeurd er als je dood gaat, en de gedachte dat er niks gebeurd en alles zwart word en je voelt niks je denkt niks er is niks en je hebt het niet door en de tijd vliegt verder maar jij komt niet meer terug, alles is voorbij en je weet er niks van Die gedachte heb ik al sinds ik 10 was maar laatste tijd komt het steeds vaker terug en maakt het mij zo angstig en bang dat ik nergens anders aan kan denken Misschien komt dit door wat ik heb gebruikt of gebruik misschien door me zelf ik weet t niet"
"Zeelanddude zei: Wat wil je precies dan? ‘Die’ gedachtes niet meer hebben, of je reacties op je eigen gedachtes onder controle hebben? Klik om te vergroten... Nee een antwoord of dit door verslaving of gebruik kan komen of het komt omdat ik iets psychisch heb"