Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Salvia zei: Volgens mij heeft dit vrij weinig met AD(H)D te maken, al kan het zijn dat het wel enigszins het effect beïnvloedt omdat het ook op je dopamine werkt, maar uit eigen ervaring zou ik beweren dat die invloed maar minimaal is. Mijn vriend (met zeer waarschijnlijk ADD) en ik (ADD) worden bijvoorbeeld allebei heel erg rustig van amfetamine, terwijl we echt wel een rush ervaren van cocaïne, dus ik denk eerder dat je gewoon slechte cocaïne had. Klik om te vergroten... Ja ben ik met je eens !! Ben zelf ook iemand die zeer waarschijnlijk adhd of add heeft , de conclusie van psQ was dat ik in ieder geval 1 van de 2 vormen zou hebben . Maar ben het traject uitgestapt omdat ik het al jaren zonder stempel of medicatie redt , rook liever een jointje s'avonds. Maar om terug te komen op het onderwerp, ik ga heerlijk op de coke dus denk ook echt dat je versneden troep heb gehad... krijg er een heerlijke rush van en tegelijkertijd hoe gek het ook klinkt toch rust in me hoofd. Daar tegen over gesteld heb ik ook wel eens speed gedaan maar dat is echt niet me ding , trek helemaal terug in me zelf en zeg amper een woord. Word er wel rustig van maar totaal niet op een goede manier. Dus om een lang verhaal kort te maken lag toch echt aan de coke.... Daarbij denk ik ook dat je moet leren genieten van coke, de eerste keer dat ik lijn nam op een after dacht ik hoe gaar is dit. Snap niet dat mensen hier zoveel geld aan uit geven , maar als je het eenmaal leuk vind moet je ook meteen oppassen dat je het niet te leuk gaat vinden! Veel leuke momenten mee gehad , maar goed advies geniet met mate.."