Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jo mensen. Ik gebruik nu al een tijdje wiet met mij vrienden, alleen het lijkt wel alsof wiet mijn vriendschap beïnvloed. Mijn vrienden denken alleen nog maar aan wiet dan aan anderen, als ik met een groepje buiten ben en iemand belt mogen we nooit opnemen zodat er meer wiet overblijft voor ons. Maar eerlijk gezegd vind ik dat een beetje raar, zo ga je toch niet met elkaar om? En het word steeds erger soms word er zelfs gezegd je moet geld meenemen anders mag je niet komen. En dat dit allemaal begon met 1 jointje. Zijn dit wel echte vrienden? wat zou ik het beste kunnen doen?"