Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor jullie antwoorden, better safe than sorry"
"Bedankt voor jullie antwoorden! Dat het geen hppd is had ik inderdaad al verwacht, maar als beginner kun je je soms toch wel een klein beetje zorgen maken. De reden waarom ik de vraag had gesteld was omdat het vrijwel dagelijks weer terugkwam. We zijn inmiddels weer een paar weekjes verder en alles is weer 'normaal. Desalniettemin blij dat ik de vraag toch heb gesteld. Zo zie je maar weer, jezelf gek maken is zo gebeurd en de gekke ideeën als hppd vliegen je om de oren . Rupsje zei: Ik hoor vaker van mensen dat als ze onlangs lsd hebben gebruikt, ze veel visueler kunnen denken, heftiger dromen, en creatiever worden in de weken die daarop volgen. Wellicht dat wiet hier dus een poort voor je open zet en je daarop dus kon hallucineren? (Slechts een theorie, uiteraard) Klik om te vergroten... Dat heb ik inderdaad ook vaker gelezen, ook zelf heb ik het nu ervaren. Zal er misschien dan toch iets van lsd ergens achterblijven dat weer getriggerd wordt door wiet? Of zal het daadwerkelijk verbeelding zijn en je het 'verzint'? Ben benieuwd of we hier ooit antwoord op gaan krijgen als er meer onderzoek is gedaan."
"Haha dit verhaal ken ik nog wel. Denkend dat er niets tot weinig gebeurt en dan ben zit je er al lekker in. Mijn advies aan anderen: als je dit herkent, geef het toch nog even wat meer tijd. En ga nooit bijnemen!"
"Guapo Temudgin zei: Hoi Giovanni wat een ervaring zeg. Vind je het nog wel leuk? Blow je nu minder door de extra effecten? Of passien die er wel bij? ben zelf voornamelijk benieuwd wat jij met visuals bedoelt want dat vind ik zelf alles behalve chill :P. Klik om te vergroten... Blowen doe ik sowieso af en aan en ben ik nu weer een kleine 2 weekjes mee gestopt. Eens in de zo veel tijd haal ik weer wat en ga ik weer blowen. Zelf ben ik erg fan van de visuals. Dus groter/kleiner worden van objecten, het 'wave' effect en wat leek op kleine kleur veranderingen. Ik vond het dus best kicken dat ik met wiet een klein gedeelte van de lsd kon bereiken"
"Tot nu toe heb ik nog niet het idee gehad de controle te verliezen, maar ik heb dan ook nog nooit hogere doseringen gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel er op mijn tabs zitten, volgens een vriend 100+ (zelfde dealer). Ik heb er zelf maximaal 2 tegelijk op. Ik heb nog geen gekke onverklaarbare gekke dingen gezien, wel wat mindfucks en 'de loop'. De kleine bad trip kwam eerder doordat ik zelf iets doms deed waar ik spijt van kreeg. Het was wel een wereld van verschil tussen 1, 1,5 en 2 zegels. Misschien ooit een hele lage dosis proberen met vrienden?"
"Hallo allemaal, Enkele weken terug (3), heb ik voor het laatst een zegel lsd genomen. Het was niet overdreven veel, namelijk 1.5 zegel. Ervoor heb ik een halve genomen, en mijn eerste keer was 2. Het lijkt me in verhouding dan niet veel... toch? Al moet het dan wel dezelfde hoeveelheid hebben gehad. Een week na mijn gebruik begon ik tijdens het roken van wiet (dit doe ik elke avond), weer visuele effecten te merken. Ik merkte vooral dat ik heel erg open stond voor nieuwe ideeën, heel enthousiast alles aan het uitwerken/documenteren was. Nu zijn we weer 2 weken verder, en heb ik nog steeds last van visuele effecten zoals verkleuring en het wave effect. De effecten zijn afhankelijk geweest van de hoeveelheid wiet, minder = geen/minder effecten. Mijn laatste trip is wel afgelopen met een kleine bad trip, zou dit er iets mee te maken hebben gehad? Ik vraag mij nu af of ik moet denken aan hppd. Herkend iemand dit? Giovanni"