#1
Beste,
afgelopen herfstvakantie heb ik voor het eerst met een vriendengroep xtc gebruikt. Het ging om 'Bullets', wat voor hoeveelheid er in zat weet ik niet. Volgens mij waren het wel redelijk sterke pillen. Ik heb al eens eerder (met dezelfde vriendengroep) een feest meegemaakt waar iedereen aan de pillen ging, en ikzelf met nog iemand niet. Iedereen genoot ontzettend, en daarom besloot ik het ook eens te doen.
Het feest zelf begon goed. We begonnen allemaal met een halfje en toen ik hem voelde was ik er goed van onder de indruk. na een uur of 2 (gok ik) namen we een tweede halfje, en ik voelde me nog beter dan eerst. Dit duurde echter niet lang, want ik voelde dat er iets mis was. Ik wist eerst niet wat er was, dus ik ging aan iedereen vragen hoe het kwam dat ik me niet meer zo goed voelde. Ik ging even onder de douche, en dat is het laatste wat ik me nog kan herinneren. Ik had namelijk veel te veel water gedronken. Op dat moment zelf wist ik dat ook, dus probeerde ik uit mezelf te kotsen. (dat is de enige herinnering die ik nog heb van na het douchen). Het water spoot er uit, zoals de water aanval van blastoise (mijn vrienden hebben zelfs op zulke momenten nog wel een gevoel voor humor
) Het scheen dat ik een soort van epileptische aanval kreeg en begon te spartelen e.d.. een van mijn vrienden volgt een geneeskundige opleiding en ze zei dat ik van geluk mocht spreken dat mijn tong er niet af is. Ambulance e.d. is ook gebeld, maar dat heb ik allemaal niet meer mee gemaakt.
De dagen erna was ik flink kapot. De eerste dag (de ochtend/middag erna) kon ik nauwelijks nog wat. Eten ging niet, drinken nauwelijks. Weken later heb ik nog steeds spierpijn gehad (waarschijnlijk van het spartelen).
Nu zijn we al weer heel wat tijd verder, en de drang om xtc nog eens te proberen is daarom ook groot. Het had die eerste keer een geweldige avond kunnen zijn, was het niet zo afgelopen.
Ik denk er zelf vaak over wat nou de oorzaak was dat ik zo erg fout ging. Het enige wat ik me kan voorstellen wat de oorzaak kon zijn is teveel water, en slechte pillen, want ik was niet de enige die me slecht voelde na een paar uur feesten. Op het eerste feest dat ik bijwoonde waren andere pillen (android geloof ik) gebruikt en daarop ging iedereen lekker de hele ochtend door, maar bij het feest waar ik zelf ook gebruikte waren er al een paar mensen die bad gingen rond 2/3 uur. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zelf een epileptische aanleg heb, aangezien ik normaal nooit ergens last van heb, mocht dat uberhaupt de werking van xtc kunnen verstoren.
Iemand enig idee? Of opmerking? Dat zou meer dan welkom zijn!
Bedankt voor het lezen!
-Morris
afgelopen herfstvakantie heb ik voor het eerst met een vriendengroep xtc gebruikt. Het ging om 'Bullets', wat voor hoeveelheid er in zat weet ik niet. Volgens mij waren het wel redelijk sterke pillen. Ik heb al eens eerder (met dezelfde vriendengroep) een feest meegemaakt waar iedereen aan de pillen ging, en ikzelf met nog iemand niet. Iedereen genoot ontzettend, en daarom besloot ik het ook eens te doen.
Het feest zelf begon goed. We begonnen allemaal met een halfje en toen ik hem voelde was ik er goed van onder de indruk. na een uur of 2 (gok ik) namen we een tweede halfje, en ik voelde me nog beter dan eerst. Dit duurde echter niet lang, want ik voelde dat er iets mis was. Ik wist eerst niet wat er was, dus ik ging aan iedereen vragen hoe het kwam dat ik me niet meer zo goed voelde. Ik ging even onder de douche, en dat is het laatste wat ik me nog kan herinneren. Ik had namelijk veel te veel water gedronken. Op dat moment zelf wist ik dat ook, dus probeerde ik uit mezelf te kotsen. (dat is de enige herinnering die ik nog heb van na het douchen). Het water spoot er uit, zoals de water aanval van blastoise (mijn vrienden hebben zelfs op zulke momenten nog wel een gevoel voor humor
De dagen erna was ik flink kapot. De eerste dag (de ochtend/middag erna) kon ik nauwelijks nog wat. Eten ging niet, drinken nauwelijks. Weken later heb ik nog steeds spierpijn gehad (waarschijnlijk van het spartelen).
Nu zijn we al weer heel wat tijd verder, en de drang om xtc nog eens te proberen is daarom ook groot. Het had die eerste keer een geweldige avond kunnen zijn, was het niet zo afgelopen.
Ik denk er zelf vaak over wat nou de oorzaak was dat ik zo erg fout ging. Het enige wat ik me kan voorstellen wat de oorzaak kon zijn is teveel water, en slechte pillen, want ik was niet de enige die me slecht voelde na een paar uur feesten. Op het eerste feest dat ik bijwoonde waren andere pillen (android geloof ik) gebruikt en daarop ging iedereen lekker de hele ochtend door, maar bij het feest waar ik zelf ook gebruikte waren er al een paar mensen die bad gingen rond 2/3 uur. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zelf een epileptische aanleg heb, aangezien ik normaal nooit ergens last van heb, mocht dat uberhaupt de werking van xtc kunnen verstoren.
Iemand enig idee? Of opmerking? Dat zou meer dan welkom zijn!
Bedankt voor het lezen!
-Morris