Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyol zei: Ik snap niet hoe andere coke-gebruikers dit doen? Als je 3gr per week snuift (wat écht niet veel is??) kom je toch maandelijks aan *Modknip* geen prijzen noemen *Modknip*. Als je dan slechte (of goede, ligt eraan hoe je het bekijkt ) waarin je 5gr op een weekje doet worden die bedragen toch veel hoger? Er moeten toch wel meer mensen zijn die dagelijks gebruiken? Klik om te vergroten... Ja hoor, ikke vrijwel dagelijks (€1000-1200 p/m)"