Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus hoop dat ik dit goed plaats Ik slik al meer dan een jaar Oxycodon, vanwege een hernia en van alles eromheen. Ookal is de pijn nog niet verminderd en heb ik het wat dat betreft nog nodig, ik wil er gewoon vanaf! Ik heb heel wat troep moeten slikken, waar ik allemaal al best lang mee gestopt ben, maar stoppen met de oxy ben ik best bang voor. Stoppen met tramadol en lyrica was namelijk echt een hell wat betreft afkickverschijnselen, en dat heb ik nog nieteens lang gebruikt. Buiten dat het de pijn draaglijk maakt, besef ik me dat ik er ook geestelijk afhankelijk van ben en dat is best eng om toe te geven. Ik heb het nu anderhalve dag niet kunnen nemen omdat het op was en ik merkte nu al dat me lichaam dat niet fijn vond. De oxy geeft me ook een soort high, zelfs na zo lang gebruiken, en dat is dan echt het momentje van de dag dat ik me goed en relaxed voel. Ik ben niet depressief ofzo, maar als ik oxy heb genomen voelt alles gewoon veel beter en fijn. Ik heb gister kratom gekocht omdat ik las dat dat in de oosterse geneeskunde als vervanger wordt gebruikt, maar daar voel ik helemaal niks van en de thee was ook ontzettend vies. Ik ga binnenkort maar een extract bestellen die ik dan in een capsule doe. Ik blow wel regelmatig, maar dit is eigenlijk alleen voor het slapen gaan en moet er ook echt niet aan denken om overdag stoned te zijn. is toch een heel ander gevoel. Ik heb al wat rondgesnuffeld en las in een oud topic dat buprenorfine ook kon helpen bij het stoppen. Maar ik heb eigenlijk nog geen idee wat dit is, dat moet ik nog uitzoeken. Ik hoop hier mensen te vinden die al ervaring hebben met het stoppen met oxycodon na een lange tijd gebruik, en die eventueel alternatieven weten voor ondersteuning."
"Fool zei: Als je graag wilt stoppen met zware opiaten kun je dit waarschijnlijk het best met je Arts overleggen, die heeft er vaak een veel beter zicht op. Klik om te vergroten... Het afbouwen ga ik sowieso in overleg doen met de arts hoor. Ook omdat hij me idd kan bijstaan door o.a. een schema en lagere dosis te geven. Maar mijn arts zou waarschijnlijk niet staan te juichen als ik vraag om een middel wat de effecten ervan enigszins zou kunnen "vervangen""
"Exceptional Insight zei: bobsacamano zei: Het afkicken van een geminimaliseerde dosis al toch wel dragelijker zijn dan Cold turkey? Ik weet het verder echt niet hoor dus dit is niet sarcastisch :P Klik om te vergroten... Dat valt nog vies tegen. Ik zit op dit moment aan het eind van een Tramadol ontwenning. Het was weer even flink afzien. Klik om te vergroten... Stoppen met tramadol was voor mij idd ook een hel! Ik stopte met de tramadol door te starten met lyrica, dus ik had daardoor nog wel een soort van vervanging. Maar toen ik ook ging stoppen met de lyrica omdat mijn lijf daar gewoon niet goed op reageerde, nou dat was pas echt verschrikkelijk! Ben er minstens 2 weken doodziek van geweest. Aan de tramadol zat ik zoon 4 maanden en aan de lyrica net aan 2, daarom maak ik me zoon zorgen over het stoppen met de oxy, want daar zit ik al ongeveer zoon 1.5 jaar aan."
"Goedenavond, Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed plaats Ondertussen slik ik bijna 1.5 jaar Oxycodon 20mg. Dit slik ik omdat ik al 2 jaar met een hernia loop en doordat ik het al zo lang heb, heb ik ondertussen ook een zenuwbeschadiging en nog veel meer. Kortom, de hele dag en elke dag veel pijn. Alhoewel de pijn nog niet afgenomen is sinds dat ik dit heb, wil ik wel heel graag van de medicijnen af, of iig een stuk minder nemen. Nou is het probleem dat ik geen idee heb hoe ik van de oxy af moet komen. Buiten dat het natuurlijk de pijn stilt geeft het me ook een heel fijn gevoel. Ik ben de laatste tijd wat aan het rondsnuffelen op Smartshop websites en zag dat ze daar ook allerlei poedertjes, pilletjes, thee etc. hebben, met heel veel verschillende effecten. Ik hoop iets te vinden wat me een beetje het gevoel kan geven wat de oxy me geeft, zodat ik het (onder begeleiding uiteraard) kan afbouwen. Ik denk er namelijk minder moeite mee te hebben, wanneer ik alsnog afentoe dat gevoel kan ervaren. De effecten van de oxy bij mij zijn dat ik me dan gewoon eindelijk fijn voel. O.a. omdat de pijn dan draaglijk is, maar ook omdat ik dan lekker en relaxed in me vel zit. Wat ik ervan krijg is het vilgende; ik voel me ontspannen, er gaat een soort tinteling door me hele lichaam heen, het voelt een beetje als stoned zijn maar dan dat je in je hoofd nog helder bent, het zit zegmaar alleen in je lichaam. Ook heb ik tijdens het effect periodes van euforie en kan ik er intens van genieten om gewoon lekker op de bank te zitten en tv te kijken. Ook voel ik veel meer liefde voor dongen, wil ik het liefst knuffelen of lekker bij iemand zitten, krijg ik de drang om te kletsen en mensen op te bellen (wat ik normaal niet snel doe) en vast nog wel meer, maar dit zijn wel de hoofdpunten denk. Ik zoek dus iets wat me een beetje dat "bliss" gevoel kan geven en ontspanning en dat je je gewoon lekker voelt. Maar er staan zo veel verschillende dingen op internet, waar ik allemaal geen ervaring mee heb. Ik blow wel regelmatig via een puurpijpie of vaporizer, wat ik soms ook mix met een klein stukje gedroogde salvia (lang niet genoeg om van te trippen). Dit verzacht de pijn ook wel een beetje, maar geeft me wel een totaal ander gevoel dan de oxy. Langgg verhaal haha, maar ik hoop dat iemand me kan helpen die wat meer ervaring heeft met Smartshop producten."
"Heb ff zitten speuren. Maar er zijn hier zoveel soorten van. Poeders, blokjes, hars etc. En dan ook nog extracten. Wat is aan te raden? (Weet niet of ik dit mag plaatsen?)"
"Bedankt voor de tips, ik ga er eens wat over opzoeken Het is inderdaad wel zo dat je een bepaald level opbouwt, waardoor je er resistent voor kan zijn om zo maar te zeggen. Echter merk je dat ook wel aan het effect. Wanneer dat namelijk zo is voel je ook bijna niks meer van het effect van de oxy en ik voel dat nog wel. Niet altijd hoor, maar wel vaak. Het zal mij benieuwen en ik zal het vast eens gaan proberen."
"leveldesigner zei: Sorry Snowblind, maar het is duidelijk dat jij zelf nooit een opiaat verslaving hebt gehad, en dat is maar goed ook. Maar om dan zomaar te stellen dat je gewoon even door middel van een korte afbouw van die opiaat verslaving af kunt komen is echt onzin. Als het echt zo makkelijk was dan waren er amper verslaafden. Opiaat verslavingen staan aan de top van de moeilijkste verslavingen om vanaf te komen. En een verslaafde gebruikt geen Oxy omdat hij t leuk vindt. Sorry dat ik misschien wat prikkelbaar hierop reageer, maar wordt altijd zo moe van die mensen die zo makkelijk over afkicken van opiaten praten, terwijl ze totaal niet weten waarover ze praten. Klik om te vergroten... Idd het is echt niet makkelijk om er vanaf te komen. Ik durf pas tegen mezelf sinds een week of 2 te zeggen dat ik er aan "verslaafd" ben, omdat ik dus ineens zonder kwam te zitten. En Snowblind, nee zo leuk is de oxy niet nee. Ik gebruik het ook absoluut niet voor de "leuk", maar omdat ik de hele dag door echt verschrikkelijke pijn heb vanwege een hernia, beschadigde zenuw, verkloot si gewricht en nog eens een piriformis syndroom... Dus het is absoluut niet voor de fun. Wat betreft de pijn zou ik ook echt nog niet weten wat ik zonder moet, want wanneer ik me pijnstiller heb ingenomen kan ik eindelijk weer een beetje functioneren. En de effecten die erbij komen, dat is alleen maar een pluspunt maar tegelijkertijd ook het gevaarlijke. En mag ik vragen hoelang jij er aan hebt gezeten? Aangezien je erover spreekt alsof het afkicken best makkelijk is..."