Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik hallucineer ook soms best heftig op MDMA. Het is vaak heel flitsend en snel. Dus zodra je kijkt of nadenkt verdwijnt het weer. Mijn Theorie: De overeenkomst van statafels en dranghekken heeft natuurlijk heel veel te maken je omgeving zoals al eerder gezegd is. Bij een club of discotheek hoort nou eenmaal sneller een statafel dan dat jij thuis op de bank zit. Wat je hersenen continue doen, is verbanden leggen. Om het simpel uit te leggen: Als je deze foto ziet...waar denk je aan? Waarschijnlijk bier, hoewel dit helemaal nergens in de afbeelding te zien is. Deze verbanden zullen per persoon verschillend zijn, maar bij veel gelijk."
"Ik dacht eerst aan tieten :P Verder overigens denk ik best een plausibele theorie over het leggen van verbanden. Mensen zijn maar al te goed in het zien van verbanden en patronen, zelfs als die er niet zijn. Klik om te vergroten... Dan moet jij met Oktoberfest maar goed aan de xtc. Overal tieten <3"
"Dit moet toch haast een grap zijn... Zo niet, ben ik erg benieuwd waneer gebruikersn44m een nieuw topic opent met vragen over zijn mental issues."
"Wat ik altijd doe is tussendoor naar het toilet polsen voor een lange tijd in het koude water bij de kraan. Ook in je nek sprenkelen en je haren nat maken. Helpt altijd super! Vorige keer heb ik me handen in een kommetje gedaan en een beetje water bij een maat van me in zijn nek gegooid als verassing. Haha hij was aan het genieten!"
"Beste df'ers, Zal me eerst even netjes voorstellen zoals dat hoort. Ik ben beginnend xtc gebruiker. Gebruik altijd verstandig (laat testen en houd 3 maanden rust) Ik ben 20 jaren jong en weeg 88 kg met een lengte van 1.97. Nu lees ik al tijdje op DF en vind het altijd heel interessant iedereen zijn ervaringen te lezen. Maar had over de volgende situatie niet veel kunnen vinden : Ik gebruik xtc altijd op feesten met een bepaalde vriendengroep van mij. Nu ga ik in november naar een mooi feestje waar ook veel gebruikt word. Maar hier ga ik heen met vrienden die nooit xtc doen. Ik wil die avond eigenlijk gewoon ook aan de xtc maar het lijkt me toch wat klote om dit te doen met allemaal nuchtere vrienden om me heen. Ik heb het besluit genomen dat ik het wel ga doen en hun weten hier ook van. Ik was benieuwd of iemand dit ook eens heeft gedaan en hoe hij zijn avond heeft beleeft. En misschien tips heeft ? Thanx for reading ! Groeten e_lover"
"De reden waarom ik het wil doen is omdat het nu alweer een hele tijd geleden is dat ik gebruikt heb en dit feest is er helemaal geschikt voor. Ik heb er al helemaal naar toe geleefd. Maar inderdaad waar dat het een beetje beschamend is als ik in een keer iemand omhels haha. Ik ga denk ik gewoon de eerst lekker nuchter los met die gasten en de laatste paar uurtjes nog even lekker hard gaan. Als ik dan merk dat ik me ongemakkelijk voel in de groep ga ik wel lekker door de zaal cruisen !"
"Gelderdome is opzich best groot he mmm... haha Een voordeel als je gebruikt hebt is iedereen je vriend en ben opzich best een voorstander van "alleen"** rondjes lopen en nieuwe mensen leren kennen. En zeker als je op een ander niveau zit dan met de groep waarmee je dan bent. **25.000 man binnen :P Grt"
"Hallo allemaal, Gisteren heb ik een behoorlijk mooie ervaring met truffels gehad. Het leek mij echt een keer gaaf om het alleen te doen. Omdat ik nogal in mezelf gekeerd raak bij het gebruik ervan, had ik op deze manier geen verdere afleiding van andere mensen en kon ik heerlijk nadenken over het leven. Maar dit even terzijde. Ik had een bakje van 15gr Tampanensis (middelzwaar). Ik besloot te beginnen met een kwart bakje omdat een half bakje de vorige keer in een keer te heftig was. Dat ging wel snel weer goed maar de stap van nuchter naar van de planeet vond ik te snel gaan en niet fijn. Nu had ik dus 1 kwart bakje genomen en toen die inderdaad rustig opkwam besloot ik nog 1 kwart bakje te eten. Toen ging ik heel chill en heb ik (denk ik haha) 2,5 uur later nog een kwart bakje op geknabbeld. Van dit laatste beetje heb ik niet veel verschil gemerkt. Heeft dit überhaupt zin en is het bijvoorbeeld mogelijk je trip te verlengen door het bijnemen van truffels? Zou er best een keer 8 uur van willen maken ipv 5! Ik heb ooit ergens gelezen dat je lichaam direct tolerant wordt voor psilocybine. Bedankt alvast!"
"Oké, thanks voor de reacties! Het is dus beter in een keer je hele dosis op te eten. Maar wat ik vertelde over dat ik het wat heftig vond van nuchter naar helemaal van 't padje is niks aan te doen? Of is het dan het beste bijvoorbeeld 3 kwart doosje over 1 half uur te verspreiden? Rustig eten i.p.v. alles in een keer naar binnen. Of zou dit niet resulteren in een rustige come-up?"
"Heel vet report ! En chainreaction was zoo goed toen! Misschien stond ik wel naast je te stampen. Volgende feest: PENOZE!"