#1
Tjo partygangers en home chillers!
Na mijn trip report van de maand september 2012 ben ik weer eens van plan een trip report te schrijven van afgelopen weekend, omdat ik vaak vragen op het internet voorbij zie komen over XTC slikken en vervolgens een paar dagen er na onder het mes gaan, schrijf ik vandaag een gecombineerd tripreport over de dag zelf en over de operatie. Dus ook handig voor de mensen die in een soortgelijke situatie komen als mij. Hier overigens mijn tripreport van de maand september; http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... &p=1110687
Zaterdag 15 juni was het dan weer eens zo ver, we zagen een mooie dag tegemoet waarbij we naar een mooie Freestyle party gingen in Breda!
Wie?; L, M'n vriendin B, zwager M, beste vriendin van B; C & ik. Allen gingen we uiteindelijk aan de xtc.
Wat?; L deed kalm aan (bob), B anderhalf paarse partyflock (190-220) en 1 witte nintendo (200-230), M had problemen met inkomen, maar uiteindelijk toch een halve paarse partyflock en anderhalf nintendo, C zat op anderhalf paarse partyflock en een half nintendo. Ik zelf zat op driekwart paarse partyflock en een halve nintendo. Ik zelf ben het meest ervaren, maar heb het minste nodig. Apart he?
de zaterdag;
We reden om half 9 uur 's ochtends weg richting het mooie breda. 15 km verder kwamen we erachter dat we de kaartjes vergeten waren. Na een hoop gevloek en getier reden we dus uiteindelijk om kwart over 9 weg. Onderweg de tankstations bezocht en de voorbereidingen gedaan
Eenmaal aangekomen in Breda was het rond half 12 en we gingen gelijk naar binnen om te verkennen.
Het feest was in het begin nogal dood. Iedereen moest nog komen en we besloten pas rond 3 uur te beginnen met de X, anders zouden we het niet vol gaan houden.
15:00
Het was zo ver! De meiden en ik begonnen met een halfje paarse partyflock en L en M wouden nog niet.
16:00
Na een uur klapte hij er dan toch wel leuk in bij ons drie, langzaam maar zeker. Het was anders dan normaal. Normaal komt die op met een klap, maar hij bouwde er dit keer bij ons alle drie heel rustig er naar toe. Rond kwart over 4 namen de meiden en ik nog een kwartje en de jongens begonnen allebei op dit moment met een halfje.
16:30
Hier begon het eigenlijk. Ik begon lekker gek te doen, met iedereen te praten zoals altijd. M'n vriendin keek ook al heel lief uit haar doppies dus vanaf hier was zeg maar de ''spanning'' weg. Vanaf hier was het 1 groot feest!
Op een gegeven moment begon ik met een groep Duitsers te praten. Ik sta altijd versteld van mij zelf hoe goed mijn Duits is als ik strak ben haha
17:00
Vanaf hier ging het dan echt heel lekker en zoals altijd gewoon een heerlijk feestje. C begon heel erg los te worden en B eigenlijk ook wel! Toen gingen wij fruit halen en dergelijke. Echt waar jongens, als je strak bent op een festival, Ga FRUIT ETEN. Het is echt het aller chillste, want je gaat er echt ziekelijk hard van op een of andere manier en fruit is ook een stuk lekkerder dan een hamburger op dat moment, want een hamburger krijg je echt niet meer weg.
17:30
Gek moment, C heeft een tongpiercing. Mijn benieuwdheid won het weer eens van m'n verstand en ik vroeg aan mijn vriendin of ik haar beste vriendin mocht zoenen voor 1 keer, want ik had nog nooit iemand met een tongpiercing gezoend. Dit mocht (natuurlijk)! Maar daarna wou ze zelf ook, dus nadat ik dus een keer met haar gezoend had, hadden ze dus ook de toestemming om met elkaar te zoenen en hier werd het natuurlijk heel gezellig van!
18:00
Raven Raven Raven Raven!
19:00
Raven Raven Raven! en even het momentje tussen B en ik. Even samen op het strand gezeten en elkaar zoals altijd weer even de liefde verklaard en geknuffeld enzo. Lekker skeel zoenen, mooi joh
vanaf 21:00
opeens kickte alles er in bij M. Hij ging zo hard dat hij niet eens meer normaal kon bewegen en hij begon ook eng erbij te kijken. Alsof hij de hele tijd aangevallen werd door iets. We maakten ons wel druk om hem, maar toen hij er eenmaal uit bracht dat het wel goed ging, feestten wij lekker door. C had intussen met een hele hoop mensen vrienden staan maken en dus werd de groep steeds groter. M'n vriendin en ik stonden lekker samen te dansen en toen de hardcore eenmaal echt begon, veranderde ik in een circusclown. Ik ben echt de meester in gekke bekken trekken onder het dansen blijkbaar.
En maar vliegen en maar die vuisten om en om in de lucht en hakken joh niet normaal. C hakte lekker mee en B en M stonden meer te genieten, zit in de familie denk ik :P
L stond ook lekker los te gaan, maar had een stuk minder op en had dus wat minder energie.
De laatste paar nummers van Mentale Theo waren uberhard, wat ik natuurlijk helemaal geweldig vond! BAMBAMBAMBAM
Een klein beetje vuurwerk op het laatst en dit feestje zat er weer op.
0:30
Tijd om terug naar huis te rijden, het was gezellig op de achterbank. Ik zat mooi tussen de twee lieve meiden in haha. Even de oogjes dicht gedaan en we waren al weer twee uur verder. Echt onwerkelijk hoe snel de tijd gaat met X op! Moest aan een verhaal denken van een andere vriend van mij die een keer in de kofferbak heeft meegereden terug uit een feest een Duitsland. Zijn gevoel zei echt 2 minuten zei hij, maar het was dus al 2 uur verder haha.
2:00
Een geweldige dag en lekker naar bed.
De Zondag;
Geen last van Comedown en samen met m'n meisje met z'n tweetjes naar natuurgebied geweest met een lekker jointje. Genieten!
De Maandag;
De operatie stond gepland. Ik had eerlijk tegen de dokter verteld dat ik de pillen gehad had. Hij zei dat het niet veel uit maakte en begon in m'n bek te prikken met die dikke naalden. Ik ben niet weg van naalden, maar zo veel pijn deed het ook niet. Een kwartier later begonnen ze met het trekken van de verstandskies, nou volgens mij had hij zijn hele gewicht nodig om die kies eruit te trekken want jezus wat een gekraak. Het leek wel alsof er een boom uit de grond gehaald werd
Door de verdovingen begon ik wel een beetje gekke patroontjes te zien in het doek wat over mijn hoofd heen lag. beetje lijntjes en rondjes enzo. Best aparte ervaring.
Vervolgens was het klaar en kon ik weer naar huis.
XTC en verstandskiezen trekken op de maandag kan dus wel! maar de volgende dingen gebeurden er;
- Patroontjes (wat overigens niet als storend ervaren wordt)
- je lijkt een behoorlijke downie als je uit de operatiekamer komt. Dit kwam bij mij omdat er verdovingen in mijn mond zaten en je voelt je hele mond dus niet, door de XTC begin je weer met kauwen, omdat je er niks geen controle meer over hebt. Het is dus HEEL BELANGRIJK je tong proberen weg te houden bij je kiezen, dit is best moeilijk.. maar anders kauw je jou hele tong kapot. Bij deze de tip![:wink:]()
- nu zit ik hier samen met m'n vriendin en met een dikke wang dit trip report te schrijven, met de mening dat het zonder X even erg was geweest. Dus bij deze, hou je niet in op de zaterdag als je de week er na een operatie hebt. Tenzij het volledige narcose is, en wees altijd eerlijk tegen de doc!
Veel wause groetjes!
Flankz + z'n Schattie!
Na mijn trip report van de maand september 2012 ben ik weer eens van plan een trip report te schrijven van afgelopen weekend, omdat ik vaak vragen op het internet voorbij zie komen over XTC slikken en vervolgens een paar dagen er na onder het mes gaan, schrijf ik vandaag een gecombineerd tripreport over de dag zelf en over de operatie. Dus ook handig voor de mensen die in een soortgelijke situatie komen als mij. Hier overigens mijn tripreport van de maand september; http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... &p=1110687
Zaterdag 15 juni was het dan weer eens zo ver, we zagen een mooie dag tegemoet waarbij we naar een mooie Freestyle party gingen in Breda!
Wie?; L, M'n vriendin B, zwager M, beste vriendin van B; C & ik. Allen gingen we uiteindelijk aan de xtc.
Wat?; L deed kalm aan (bob), B anderhalf paarse partyflock (190-220) en 1 witte nintendo (200-230), M had problemen met inkomen, maar uiteindelijk toch een halve paarse partyflock en anderhalf nintendo, C zat op anderhalf paarse partyflock en een half nintendo. Ik zelf zat op driekwart paarse partyflock en een halve nintendo. Ik zelf ben het meest ervaren, maar heb het minste nodig. Apart he?
de zaterdag;
We reden om half 9 uur 's ochtends weg richting het mooie breda. 15 km verder kwamen we erachter dat we de kaartjes vergeten waren. Na een hoop gevloek en getier reden we dus uiteindelijk om kwart over 9 weg. Onderweg de tankstations bezocht en de voorbereidingen gedaan
Eenmaal aangekomen in Breda was het rond half 12 en we gingen gelijk naar binnen om te verkennen.
Het feest was in het begin nogal dood. Iedereen moest nog komen en we besloten pas rond 3 uur te beginnen met de X, anders zouden we het niet vol gaan houden.
15:00
Het was zo ver! De meiden en ik begonnen met een halfje paarse partyflock en L en M wouden nog niet.
16:00
Na een uur klapte hij er dan toch wel leuk in bij ons drie, langzaam maar zeker. Het was anders dan normaal. Normaal komt die op met een klap, maar hij bouwde er dit keer bij ons alle drie heel rustig er naar toe. Rond kwart over 4 namen de meiden en ik nog een kwartje en de jongens begonnen allebei op dit moment met een halfje.
16:30
Hier begon het eigenlijk. Ik begon lekker gek te doen, met iedereen te praten zoals altijd. M'n vriendin keek ook al heel lief uit haar doppies dus vanaf hier was zeg maar de ''spanning'' weg. Vanaf hier was het 1 groot feest!
Op een gegeven moment begon ik met een groep Duitsers te praten. Ik sta altijd versteld van mij zelf hoe goed mijn Duits is als ik strak ben haha
17:00
Vanaf hier ging het dan echt heel lekker en zoals altijd gewoon een heerlijk feestje. C begon heel erg los te worden en B eigenlijk ook wel! Toen gingen wij fruit halen en dergelijke. Echt waar jongens, als je strak bent op een festival, Ga FRUIT ETEN. Het is echt het aller chillste, want je gaat er echt ziekelijk hard van op een of andere manier en fruit is ook een stuk lekkerder dan een hamburger op dat moment, want een hamburger krijg je echt niet meer weg.
17:30
Gek moment, C heeft een tongpiercing. Mijn benieuwdheid won het weer eens van m'n verstand en ik vroeg aan mijn vriendin of ik haar beste vriendin mocht zoenen voor 1 keer, want ik had nog nooit iemand met een tongpiercing gezoend. Dit mocht (natuurlijk)! Maar daarna wou ze zelf ook, dus nadat ik dus een keer met haar gezoend had, hadden ze dus ook de toestemming om met elkaar te zoenen en hier werd het natuurlijk heel gezellig van!
18:00
Raven Raven Raven Raven!
19:00
Raven Raven Raven! en even het momentje tussen B en ik. Even samen op het strand gezeten en elkaar zoals altijd weer even de liefde verklaard en geknuffeld enzo. Lekker skeel zoenen, mooi joh
vanaf 21:00
opeens kickte alles er in bij M. Hij ging zo hard dat hij niet eens meer normaal kon bewegen en hij begon ook eng erbij te kijken. Alsof hij de hele tijd aangevallen werd door iets. We maakten ons wel druk om hem, maar toen hij er eenmaal uit bracht dat het wel goed ging, feestten wij lekker door. C had intussen met een hele hoop mensen vrienden staan maken en dus werd de groep steeds groter. M'n vriendin en ik stonden lekker samen te dansen en toen de hardcore eenmaal echt begon, veranderde ik in een circusclown. Ik ben echt de meester in gekke bekken trekken onder het dansen blijkbaar.
En maar vliegen en maar die vuisten om en om in de lucht en hakken joh niet normaal. C hakte lekker mee en B en M stonden meer te genieten, zit in de familie denk ik :P
L stond ook lekker los te gaan, maar had een stuk minder op en had dus wat minder energie.
De laatste paar nummers van Mentale Theo waren uberhard, wat ik natuurlijk helemaal geweldig vond! BAMBAMBAMBAM
Een klein beetje vuurwerk op het laatst en dit feestje zat er weer op.
0:30
Tijd om terug naar huis te rijden, het was gezellig op de achterbank. Ik zat mooi tussen de twee lieve meiden in haha. Even de oogjes dicht gedaan en we waren al weer twee uur verder. Echt onwerkelijk hoe snel de tijd gaat met X op! Moest aan een verhaal denken van een andere vriend van mij die een keer in de kofferbak heeft meegereden terug uit een feest een Duitsland. Zijn gevoel zei echt 2 minuten zei hij, maar het was dus al 2 uur verder haha.
2:00
Een geweldige dag en lekker naar bed.
De Zondag;
Geen last van Comedown en samen met m'n meisje met z'n tweetjes naar natuurgebied geweest met een lekker jointje. Genieten!
De Maandag;
De operatie stond gepland. Ik had eerlijk tegen de dokter verteld dat ik de pillen gehad had. Hij zei dat het niet veel uit maakte en begon in m'n bek te prikken met die dikke naalden. Ik ben niet weg van naalden, maar zo veel pijn deed het ook niet. Een kwartier later begonnen ze met het trekken van de verstandskies, nou volgens mij had hij zijn hele gewicht nodig om die kies eruit te trekken want jezus wat een gekraak. Het leek wel alsof er een boom uit de grond gehaald werd
Door de verdovingen begon ik wel een beetje gekke patroontjes te zien in het doek wat over mijn hoofd heen lag. beetje lijntjes en rondjes enzo. Best aparte ervaring.
Vervolgens was het klaar en kon ik weer naar huis.
XTC en verstandskiezen trekken op de maandag kan dus wel! maar de volgende dingen gebeurden er;
- Patroontjes (wat overigens niet als storend ervaren wordt)
- je lijkt een behoorlijke downie als je uit de operatiekamer komt. Dit kwam bij mij omdat er verdovingen in mijn mond zaten en je voelt je hele mond dus niet, door de XTC begin je weer met kauwen, omdat je er niks geen controle meer over hebt. Het is dus HEEL BELANGRIJK je tong proberen weg te houden bij je kiezen, dit is best moeilijk.. maar anders kauw je jou hele tong kapot. Bij deze de tip
- nu zit ik hier samen met m'n vriendin en met een dikke wang dit trip report te schrijven, met de mening dat het zonder X even erg was geweest. Dus bij deze, hou je niet in op de zaterdag als je de week er na een operatie hebt. Tenzij het volledige narcose is, en wees altijd eerlijk tegen de doc!
Veel wause groetjes!
Flankz + z'n Schattie!
