Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zat een keertje in de bus na een feest, helemaal alleen achterin. En deed heel ff mijn ogen dicht en toen ik ze open deed keek er een gast bij de stoel voor me me aan en schreeuwde heuwwwwrr .. moest er wel om lachen leuk binnenpretje HAHA! Heb afgelopen weekend nog een gouden beker uit de lucht zien vallen bij freefestival alsof ik iets had gewonnen. Echt niet normaal want het is allemaal zo levensecht ^^"