Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het zal niet zo 1-2-3 verdwijnen, heb ik het idee..."
"robinjoo1 zei: wel uit de legale webwinkels die het verkopen want het wordt een verboden middel en als ze het dan nog verkopen kunnen ze en hun kvk kwijtraken en hoge boetes krijgen Klik om te vergroten... Alleen is de controle daarop nauwelijks te handhaven; ik denk dat ze eventuele risico's op boetes e.d. daarom voor lief zullen nemen. Bovendien is het nog niet zover."