Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"."
"MissChem zei: Chemicaliën met je drinken mengen is idd niet echt lekker, in een capsule of bommetje (in een vloeitje leggen, dat tot een propje maken en als pil slikken) is aangenamer als je na je pauze eens oraal wil proberen. Klik om te vergroten... Ja wilde ik ook proberen maar ben bang dat ik hem dan niet goed maak en dat ie dan open gaat"