Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums.

.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mmvl.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom gebruik je 80% van de tijd 3m? Je eerste 2 problemen los je op door minder te gebruiken.
t
th0ma$Lid
01-01-2024, 00:00
#3
je voelt waarschijnlijk niks, omdat je het zo vaak doet.. je maakt je brein letterlijk stuk. wat jij nodig hebt is een hele lange pauze om je brein even rust te geven.
M
MissChemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mmvl. zei:
Want ik heb geen weegschaal
Klik om te vergroten...
Dan bestel je een weegschaal. Je koopt en je gebruikt dus waarom geen investering voor een paar tientjes? 😛

Je hebt je tolerantie verknoeid, Pauze houden zoals bij overmatig gebruik bij elke drug, je gebruikt veel te veel achter elkaar
Mmvl. zei:
want hoor wel eens dat mensen 3 nachten achter elkaar doorgaan, hoe kan dat dan als ik na amper 1 dag al niks meer voel?
Klik om te vergroten...
Dat is dan ook geen voorbeeld van hoe het moet hè, maar grote kans dat zij pauze houden tussen hun binges terwijl jouw brein niet de mogelijkheid heeft gehad om de hersenverbindingen door je gebruik te laten vervagen

Mmvl. zei:
Dus iemand die weet met wat je de smaak minder erg kan maken?
Klik om te vergroten...
Chemicaliën met je drinken mengen is idd niet echt lekker, in een capsule of bommetje (in een vloeitje leggen, dat tot een propje maken en als pil slikken) is aangenamer als je na je pauze eens oraal wil proberen.
M
Mmvl.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MissChem zei:
Chemicaliën met je drinken mengen is idd niet echt lekker, in een capsule of bommetje (in een vloeitje leggen, dat tot een propje maken en als pil slikken) is aangenamer als je na je pauze eens oraal wil proberen.
Klik om te vergroten...
Ja wilde ik ook proberen maar ben bang dat ik hem dan niet goed maak en dat ie dan open gaat
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mmvl. zei:
Ja wilde ik ook proberen maar ben bang dat ik hem dan niet goed maak en dat ie dan open gaat
Klik om te vergroten...
je moet t in midden van je flu doen en dan beide kanten omhoog en dan draaien zodat t een bolletje word
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mmvl. zei:
Ja wilde ik ook proberen maar ben bang dat ik hem dan niet goed maak en dat ie dan open gaat
Klik om te vergroten...
Je kan ook een klein stuk keukenpapier pakken, poeder in het midden leggen, zijkanten invouwen en dan strak oprollen. Doe dit zoals eerder gezegd wel pas na een flinke pauze (3 maanden is aanbevolen) aangezien je je brein al aardig gefrituurd hebt. Daarom voel je er ook zo weinig van, zonde van je drugs als je er tenslotte zo weinig van voelt🙃

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."