Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik krijg seroquel als slaapmedicatie en grbuik het dus alleen als ik niet kan slapen. nou was ik afgelopen weekend bij een after die nogal lang duurde (begon de nacht van vrijdag op zaterdag om een uurtje of half 6 en eindigde de nacht van zon op maandag om half 2) en heb daar tussendoor ff geslapen met serquel nou had ik ook keta, g, coke en van die slaappilletjes van de kruidvat op maar ik werd er echt suoer vaag van (niet onprettig hoor) ik kon niet echt goed bij mijn verhalen blijven en was af en toe net een klein kind maar wel prima geslapen ondanks de muziek en aanwezigheid van andere mensen."
"Ik ben een meisje gisteren nog flink getript op de 2cb. Verder truffels en paddo's gebruikt. In mijn omgeving ken ik wel veel meisjes die drugs gebruiken en wel een aantal die een keertje heeft getript maar de meesten hebben het dan bij een halve portie truffels gehouden."