Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vintage zei: Hallo, ik heb gister 300-400 mg ketamine gebruikt over een periode van 30 minuten... laatste wat ik at was een pizza om 20:00 ik kwam om 23:30 in de k-hole denk ik en rond 0:20 moest ik opeens kotsen... ik bleef doorgaan met kotsen tot 1:30, ik heb nooit veel gekotst, mijn maag was leeg wat leide tot gal. Ik kotste dus de hele tijd gal, lekker geel en bitter... Alles draaide hevig heen en weer toen ik uit de k-hole kwam, en als ik ging bewegen werd ik helemaal duizelig in mijn hoofd etc. Het leek wel alsof ik een koortsdroom had... In ieder geval, wat moet ik doen om dat kotsten te stoppen???? volgens mij ben ik 1 van de weinige die heeft gekotst. Ik ga de volgende keer wel minder gebruiken, maar door al die verhalen hier van, jah je komt moeilijk in de k-hole ben ik door blijven neussprayen (hoe onmogelijk het ook was)... Klik om te vergroten... Amai, Ik hoef maar een mini lijntje pakken van ketamine en begin al te kotsen... Maar mss kwam het ook omdat ik van binnen naar buiten ging, van warmte naar de kou.. Had zelf per ongeluk in de tram moeten kotsen Echt ziekelijk, ik gebruik dat niet meer want ik kan er niet tegen"