#1
Goedemiddag,
Ik plaatste net een topic over amfexa maar nu heb ik een verschijnselen wat ik bij dex en speed nooit heb gehad. Mijn hart gaat erg tekeer. Ik heb 80 mg amfexa op met een redelijke tolerantie. Heb dit nog nooit gehad de angst bedoel ik dan. Is deze realistisch te noemen?
Ik plaatste net een topic over amfexa maar nu heb ik een verschijnselen wat ik bij dex en speed nooit heb gehad. Mijn hart gaat erg tekeer. Ik heb 80 mg amfexa op met een redelijke tolerantie. Heb dit nog nooit gehad de angst bedoel ik dan. Is deze realistisch te noemen?