Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Joopiejo zei: Ik snap die reclames van opgeblazen gevoel ook nooit zo goed eigenlijk, maar ik denk dat ik wel ongeveer kan voorstellen hoe dat moet zijn. Ik heb dat alleen nooit. Ik boer gewoon indien nodig. Zou dat het zijn? Anyway.. :P Klik om te vergroten... Ik heb het elke keer, als ik snuif, of ik nou water drink of alcohol of bijv cola.. en boeren lukt gewoon echt niet waardoor ik veel pijn in mn maag krijg.. soms als ik mn vinger in mn keel stop komt er alleen maar lucht en dan word het beter maar dit lukt maak zelden, en de laatste paar keer word het alleen maar erger.. weet inmiddels niet meer wat ik er aan kan doen en doet verdomde pijn !’ Advies?"
"Joopiejo zei: Precies door wat SmartieAndMe zegt. Alleen slecht slikken?.. dat ken ik niet. Rennie vind ik niet zo fijn op dat soort momenten, gewoon alleen eten en drinken werkt voor mij beter. Zoetigheid en vettigheid. Klik om te vergroten... Eten kan ik totaal niet met sos op, krijg geen hap door mn keel dus is geen optie voor mij!"
"Hendroid zei: Ik gebruik heel af en toe weleens coke maar de laatste paar keren dat ik het deed kreeg ik aan het einde van de avond als het een beetje uit begint te werken echt een raar gevoel in mn maag. Moeilijk uit te leggen maar ik voel me dan een beetje misselijk en wil dan boeren laten want dan gaat dat gevoel weg. Herkent iemand dit of weet iemand waar dit door komt? Klik om te vergroten... Ik heb het de laatste keren ook en het word steeds erger, voor mijn gevoel moet ik gewoon veel boeren maar dat lukt op een of andere manier niet.. had je nog een oplossing gevonden?"