Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensenmensenkinderen, Ik wordt toch gek van die fractals. Wat ik ook gebruik, altijd maar die fractals. Net of het universum me een bericht wil sturen. Overal patronen, licht signalen, ogen open, ogen dicht, ik ervaar ze nu overal. Altijd 'spraken' ze wel tegen me, maar sinds een onbestemde zegel, hele rits moeilijke combinatie cijfers en letters (domdomdom) onder mn tong geplakt, ongeveer 1.5 week geleden. Nu nog steeds overal fractals, in de grassprieten die vechten om zonnestralen, bomen, planten, levenloze dingen, druiven spreken me aan als ik ze op wil eten, of ik aub hun fractal energie niet kapot wil bijten, alle kranen opgezet om het water te laten stromen en de fractals vrij te laten. Iemand deze ervaring nog?! Wanneer houdt het op gelukkig kan ik het nu relativeren, laat ik geen kranen meer lopen en durf ik weer te eten.. maar jeetje alles 'leeft' nogsteeds.. hoe komen we hier vanaf?!"