Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal...... Nog een ouwe mutz hier Ik ben 33, bijna 34 en heb voor een paar weken geleden m'n eerste xtc pil gehad. Wowwww..... als ik dat eerder had geweten. Ik vond het ge-wel-dig!!!! Als dit zo blijft dan blijf ik gebruiken tot ik 80 ben (mocht ik dat halen dan ) We hadden een paar pilletjes van vrienden gehad. Die waren dolenthousiast (40+ btw ) en zeiden dat we het eens MOESTEN proberen. Zo gezegd zo gedaan.... en idd het was het proberen waard. Nu mijn probleempje..... Hoe kom ik in godsnaam aan die dingen? Moeten we dan echt naar een dancefeest of naar de disco? Ik werd bijna de plaatselijke coffeeshop uitgebonjourd toen ik er naar vroeg, waren ze niet van gecharmeerd. Herkend iemand dit? Of is dit een domme vraag? Liefs MissX"
"Dat bedoel ik Thnxxxx Lekkerrr......."