Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik nu een jaar venlafaxine en het heeft me echt enorm geholpen. Ik zal nog in ieder geval een jaar de medicatie moeten blijven slikken voordat ik mag afbouwen. De arts heeft me verteld dat de periode waarin we gaan afbouwen tot wel zes maanden (!) kan duren, steeds een wat lagere dosis. Wel heb ik inderdaad verschrikkelijke ontwenningsverschijnselen meegemaakt gelijk aan die jij hebt beschreven; trillen, draaierig, misselijk, moe. Zodra ik hiervan last ga krijgen in de afbouwperiode ga ik dan ook weer terug naar mijn vorige dosis. Ik hoop dat jij je afbouwperiode rustig en zonder al te veel ontwenningsverschijnselen kan doorlopen en uiteindelijk zonder medicijnen gelukkig kunt zijn"
"Hele informatieve video! Bedankt voor het posten"