Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben tramadol beginnen pakken door fibromyalgie te krijgen. Ik kon de pijn zo slecht verdragen en de dosis ging heel snel de hoogte in. Ik nam zo veel dat ik bij de psychiater in behandeling moest gaan om af te bouwen. Daar kreeg ik nog maar 600mg per dag en dat ging steeds minder worden. Maar 600 daar voel ik niets van. Ik moet al 1200mg in 1 keer nemen om er effect van te voelen. En dat is zot! Dagen dat ik vol energie zit, en dan dagen dat ik in slaap val rechtstaand en niet onder controle te krijgen. Ik ben er volledig niks meer door waard. Ben zelf volledig gestopt in 1 keer met dit te pakken.. Het waren zware nachten, veel zweten, nachtmerries en paniekaanvallen. Ik vind het een zeer gevaarlijk iets. In het begin voel je je op en top, sociaal en energiek zonder pijn, maar dat gaat snel de andere kant op. Mijn maag was ook volledig kapot en moest vaak overgeven."