Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij hebben dit weekend ook voor het eerst kristallen gedaan.... wat een belefenis!!! helemaal top Hebben ongeveer 1 gram met 3 man verdeeld en ik ging goed... vooral na een uurtje of 5-6 flink aan het hallucineren! * we hebben steeds bijgepakt We hebben erbij ook gedronken maar verder geen wiet of wat anders... Ik heb onderhand best al vanalles uitgeprobeerd en gebruik wekelijks maar zoiets lekker als dit heb ik nog nooit meegemaakt totaal niet verwacht! Ik had met name een extreem love gevoel, heerlijk zin om te knuffelen en te doen en ik vond echt alles en iedereen leuk en gezellig haha. Kristallen zou ik wel echt alleen aanraden om te doen bij iemand thuis met relaxte mensen en leuke muziek / tv... wij hebben 7 uur lang aan een stuk de lama's gekeken... heerlijk!"
"Mag ik vragen hoeveel je er hebt gehad en binnen welk tijdsbestek, hoe lang voordat ze insloegen en hoelang effect? Had je een flinke afdraaier ervan of viel dat wel mee? En wat heb je ervoor betaald?"