Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi Ik ga dus morgen met paar vrienden naar Bioscoop Pathé De Munt En willen natuurlijk eerst na de Coffeeshop Wat blowen en we Willen spacecake halen alleen vroeg me af welke Coffeeshop Verkoopt goeie Spacecake of Hasjbrownies in de buurt van de Munt Amsterdam? Heb wel 1 keer spacecake gedaan maar dat is Al zo lang geleden dat ik het niet meer kan Herineren hoeveel zit er ongv in een Coffeeshop Spacecake? Of is dat verschillend? En kan ik er gewoon bij blowen terwijl ik wacht? Op het effect van de cake? Ben wel een ervaren blower En het best op een Nuchtere of een Volle maag? Want ik vindt het wel fijn voordat ik ga Blowen een klein beetje gegeten te hebben niet te veel maar gewoon klein beetje"
"Roze olifant zei: Geen prijzen noemen inderdaad, ook niet van coffeeshops. Ik ben zelf niet bekend in Amsterdam, dus ik hoop dat iemand anders je met die andere vraag kan helpen. Klik om te vergroten... Sorry wist ik nog niet zal ik het bewerken me Bericht? Of hoefd dat zo zeer niet persee? Heb je zelf wel ervaring met spacecake? Hoe lang duurt het voordat je het effect voelt? en is het inderdaad heftiger en anders Dan blowen? Heb wel 1 keer spacecake gedaan maar dat is Al zo lang geleden dat ik het niet meer kan Herineren hoeveel zit er ongv in een Coffeeshop Spacecake? Of is dat verschillend? En kan ik er gewoon bij blowen terwijl ik wacht?"
"Roze olifant zei: Geen probleem. Je kunt eventueel de vraag over de prijs eruit halen, om te voorkomen dat mensen daar toch antwoord op gaan geven in de reacties. Kijk maar even of je je bericht nog kunt bewerken, anders kan ik het ook doen. Klik om te vergroten... Heb me topic bewerkt"
"Psychedelibee zei: Er zitten genoeg shops bij de munt in de buurt in ieder geval, maar durf niet te zeggen welke goede spacecake heeft. Ik maak het altijd zelf en heb dus nog nooit spacecake uit de coffeeshop op. Nadeel van spacecake in de coffeeshop is dat je nooit weet hoe sterk het is, dat kan nogal variëren per shop. Een goede shop zou je eigenlijk wel moeten kunnen vertellen hoeveel wiet erin zit, dus dat zou ik zeker vragen als je het gaat kopen. Het kan wel anderhalf tot twee uur duren voordat je spacecake merkt, dus wacht sowieso minstens twee uur met bijnemen. De grote beginnersfout is om te ongeduldig te zijn, te snel al bijnemen en vervolgens veel te hard te gaan. Is mijzelf de eerste keer ook gebeurd, had uiteindelijk 3 flinke plakken op en toen het eenmaal werkte dacht ik dat ik dood ging. Ervoor gaan blowen zou ik de eerste keer niet doen. Goed doseren is lastig met spacecake en het effect is anders dan wanneer je het rookt. Dus je kan beter eerst aankijken hoe het bevalt en later eventueel nog erbij blowen. Klik om te vergroten... 2de keer, heb het eerder gedaan lang geleden Wat ik nog wel weet dat ik er voor en tijdend het wachten en tijdens het spacen wel gewoon had geblowd Ik zal de hoeveelheid vragen . Deel denk ik 1 cake met een goeie Vriend van me. Meestal gaan we naar de buldog Johnny of Boerenjongens als we in de omgegeving Leidseplein en munt zijn. Weet je toevalig misschien of 1 van die shops Goeie spacecake verkoopt misschien bekend Mee?"
"Goeie Avond Mensen Ik heb een tijd dagelijks wiet en hasj Gerookt, paar maanden tot een half Jaartje, dus niet super lang, ben met Dagelijks gebruik begonnen wanneer ik Klaar was met school wanneer ik me Diploma had gehaald wat de reden Is waarom ik gestopt ben was het tolerantie Probleem. En vanaf toen blow ik alleen op de dagen Dat ik vrij ben van werk. Dus 3 dagen per week heel afentoe 4 als ik Nog wiet over heb van het weekend en op De maandag na werk nog met vrienden wil Blowen of alleen in me kamer. Maar dat komt zelden voor echt maar 1 Keer in de zoveel tijd toevalig had ik het Vorige week. Maar merk dus dat ik me tolerantie Probleem weer begin te krijgen , Terwijl ik Niet dagelijks blow, merk het al een tijdje Dat ik niet echt lang stoned ben , maar Dacht zo van ja misschien heb ik niet Genoeg gerookt ofzo, Maar laast dus zondag merkte ik het echt Heel erg rond 7 uur begon ik te blowen in Me kamer tot 21:30 daarna ging ik naar een Vriend nog wat blowen. Maar merkte meer dat het meer gewoon Is zoveel mogelijk in me longen werken. Want als ik gerookt heb ben maar kwartier Tot een half uur stoned dan wordt ik weer Nuchter en heb zowat paar gram na binnen Gewerkt daar hoor je toch wel goed stoned Van te worden? Zat de hele avond te blowen, later ging ik Nog naar vrienden ook blowen voor ik ging Slapen nog een joint maar in de tijd dat ik Alles gedaan heb in slaap bijna val ben ik Alweer nuchter hoe kan ik eigelijk een Tollerantie probleem hebben als ik niet Dagelijks blow? Alleen moet ik wel bij zeggen dat ik Meestal de zelfde soort wiet rook, Meestal Amnesia Haze of een andere Haze Toen ik Dagelijks wiet rookte als ik 4 tot 5 Dagen Stopte was ik weer zo Stoned als een Garnaal maar blow nu alleen op me Vrije Werk dagen. Dus woensdag, Zaterdag, Zondag Hoe lang zal ik Ongv moeten stoppen? om Weer wat te voelen?"
"De Dunne zei: Ze bakken ze niet zelf. Ze worden mant en klaa in verpakking gel bij ons bakt de shop ze niet zelf. De plakken cake worden per stuk verpakt geleverd vanuit een fabriek. Ze mogen niks zelf bakken en verkopen ivm de voedsel en warenwet. Ik denk dat dat voor de meesten zo niet alle shops geldt. Klik om te vergroten... Maar wiet is gedoogd maar niet legaal. Dus hoe doen ze dat dan in fabrieken?"
"Maar wat is handig 2 cakes kopen en Ieder eet 1 Cake? Of we delen 1 coffeeshop cake? En we Vragen natuurlijk hoeveel erin zit"
"De Dunne zei: Aah lees nu dat je per keer een paar grammen naar binnen werkt. Sorry had even overheen gelezen. Dat is best veel en als je 3 a 4 keer per week een paar gram per keer rookt zal je tolerantie niet omlaag gaan helaas. Dat zijn namelijk beste hoeveelheden. Klik om te vergroten... Nu rook ik alleen 3 x per week. Meestal rook ik niet super veel meestal koop Ik Zaterdag 2 gram daar doe ik dan meestal Net 2 dagen mee dus net het weekend , Niet Altijd maar meestal Wel, alleen dit weekend Was gewoon uitzondering want zaterdag Was Ik met een vriend en me neef Dus we Hadden 5 gram gekocht. En zondag was daar Niet veel van over Net een grammetje dus Ging weer na de Shop Haalde 2 Gram dus in Totaal heb ik zondag 3 Gram of 3 e half na binnen gewerkt Niet super Veel maar merkte gewoon dat ik Er niet zo Veel van voelde meer Vooral na Zaterdag dus Dat is de reden waarom ik zondag best veel ging Roken."
"De Dunne zei: paar gram per keer rookt zal je tolerantie niet omlaag gaan helaas. Dat Klik om te vergroten... Nee dit weekend was een uitzondering. Lees vorige post Meestal haal ik 2 gram en doe ik net het Weekend mee"
"En hoelang duurt zo een cake ongv? Heb een half met een vriend gedeelt Heb hem rond 7/8 uur genomen Ging rond 1 uur na bed Heb het gevoel dat ik nog erg vaag ben klein Beetje stoned achtig maar ben nog niet opgestaan uit me bed dus weet het nog niet. Denk dat ik vooral brak ben Edit Bedoel 1 cake gedeelt dus ieder een half"