Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCombinatie Wiet en drank

Combinatie Wiet en drank

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MiquelsanchezLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo
ik moet eerlijk zeggen dat ik een onervaren Drinler ben. meestal drink ik max 1 of 2 Glaasjes bacardi
of martini wat niet zo veel alcohol procent heefd
1 keer met een vriend halve fles vodka opgezopen bad gegaan wil ik niet nog een keer mee maken
dus morgen oud en nieuw dus we Willen gaan blowen en drinken Bacardi
tips om te blowen en drinken zonder Bad te gaan? Maar wel lekker Aangeschoten te zijn?
trouwens ben wel een ervaren blower
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wiet en alcohol is voor mij een uitstekende combinatie.

de hoofdregel die ik altijd aanhou is tegelijk gebruiken. biertje, jointje biertje jointje, gaat altijd goed.

waar het verkeerd kan gaan is als je je eerst knetterzat zuipt en dan pas een jointje rookt, dan misselijk draaierig en zo ziek als een hond. dus ik heb geleerd om na een avond stevig drinken dat traditionele jointje voor het slapen gaan toch maar te negeren. zo stoned als een garnaal een biertje drinken kan dan weer wel.
M
MiquelsanchezLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Gewoon niet veel drinken. En pas op: blowen na alcohol kan je erg misselijk maken. Is helaas een bekend fenomeen. Niet veel drinken en niet veel blowen, dan gaat t misschien wel goed.
Klik om te vergroten...

Wat is het beste eerst blowen dan drinken.
Of andersom?
Is Bacardi cola hoeveel glaasjes ongv is oke? Dus net gevoel dat je dronken/aangeschoten bent maar ook weer niet te veel

Ben trouwens wel een ervaren blower
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miquelsanchez zei:
Wat is het beste eerst blowen dan drinken.
Of andersom?
Is Bacardi cola hoeveel glaasjes ongv is oke? Dus net gevoel dat je dronken/aangeschoten bent maar ook weer niet te veel

Ben trouwens wel een ervaren blower
Klik om te vergroten...
Meestal werkt eerst blowen beter. Hoeveel becardi etc kunnen we niet zeggen natuurlijk. Is voor elk persoon verschillend. Ik lig bij 2 al onder de bar te lallen en anderen kunnen er 10 drinken.
M
MiquelsanchezLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Meestal werkt eerst blowen beter. Hoeveel becardi etc kunnen we niet zeggen natuurlijk. Is voor elk persoon verschillend. Ik lig bij 2 al onder de bar te lallen en anderen kunnen er 10 drinken.
Klik om te vergroten...

Ahhh oke meestal als ik uurtje geleden heb Geblowt en ga poelen bestel Bacardi cola gaat het wel goed
Maar kijk gewoon tot ik beetje aangeschoten ben dat het genoeg is toch?
Is het ook waar dat ervaren blowers minder snel bad gaan op deze combi?
Ookal zijn ze onervaren met drank?
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doe ik zo vaak biertje erbij , Whiskey
Er bij nog een dan nog Bacardi en Champagne.
Dan nog ondertussen ervoor en erna Een hoop jointjes hehe.
Natuurlijk drink ik dagelijks niet zo veel als Dit maar is een feestdag
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat grappig, ik heb juist dat ik kotsmisselijk word als ik eerst blow en dan een drankje doe. Ik drink eigenlijk vrijwel niet, maar meestal is het dan een of twee glazen rode wijn en dan een jointje. Prima hoor :grimacing:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon niet veel drinken. En pas op: blowen na alcohol kan je erg misselijk maken. Is helaas een bekend fenomeen. Niet veel drinken en niet veel blowen, dan gaat t misschien wel goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."