Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wiet en champagne is de beste combi ooit! Gisteren op een soort champagne feest doel was om zo veel mogelijk champagne te drinken fucking dronken haha Einde van het feest met me maaten een dikke joint opsteken jesus wat spacde ik hem man ik tripte zo wat man echt een goeie combo!"
"hallo ik moet eerlijk zeggen dat ik een onervaren Drinler ben. meestal drink ik max 1 of 2 Glaasjes bacardi of martini wat niet zo veel alcohol procent heefd 1 keer met een vriend halve fles vodka opgezopen bad gegaan wil ik niet nog een keer mee maken dus morgen oud en nieuw dus we Willen gaan blowen en drinken Bacardi tips om te blowen en drinken zonder Bad te gaan? Maar wel lekker Aangeschoten te zijn? trouwens ben wel een ervaren blower"
"De Dunne zei: Gewoon niet veel drinken. En pas op: blowen na alcohol kan je erg misselijk maken. Is helaas een bekend fenomeen. Niet veel drinken en niet veel blowen, dan gaat t misschien wel goed. Klik om te vergroten... Wat is het beste eerst blowen dan drinken. Of andersom? Is Bacardi cola hoeveel glaasjes ongv is oke? Dus net gevoel dat je dronken/aangeschoten bent maar ook weer niet te veel Ben trouwens wel een ervaren blower"
"De Dunne zei: Meestal werkt eerst blowen beter. Hoeveel becardi etc kunnen we niet zeggen natuurlijk. Is voor elk persoon verschillend. Ik lig bij 2 al onder de bar te lallen en anderen kunnen er 10 drinken. Klik om te vergroten... Ahhh oke meestal als ik uurtje geleden heb Geblowt en ga poelen bestel Bacardi cola gaat het wel goed Maar kijk gewoon tot ik beetje aangeschoten ben dat het genoeg is toch? Is het ook waar dat ervaren blowers minder snel bad gaan op deze combi? Ookal zijn ze onervaren met drank?"
"hoi Ik ga dus morgen met paar vrienden naar Bioscoop Pathé De Munt En willen natuurlijk eerst na de Coffeeshop Wat blowen en we Willen spacecake halen alleen vroeg me af welke Coffeeshop Verkoopt goeie Spacecake of Hasjbrownies in de buurt van de Munt Amsterdam? Heb wel 1 keer spacecake gedaan maar dat is Al zo lang geleden dat ik het niet meer kan Herineren hoeveel zit er ongv in een Coffeeshop Spacecake? Of is dat verschillend? En kan ik er gewoon bij blowen terwijl ik wacht? Op het effect van de cake? Ben wel een ervaren blower En het best op een Nuchtere of een Volle maag? Want ik vindt het wel fijn voordat ik ga Blowen een klein beetje gegeten te hebben niet te veel maar gewoon klein beetje"
"Roze olifant zei: Geen prijzen noemen inderdaad, ook niet van coffeeshops. Ik ben zelf niet bekend in Amsterdam, dus ik hoop dat iemand anders je met die andere vraag kan helpen. Klik om te vergroten... Sorry wist ik nog niet zal ik het bewerken me Bericht? Of hoefd dat zo zeer niet persee? Heb je zelf wel ervaring met spacecake? Hoe lang duurt het voordat je het effect voelt? en is het inderdaad heftiger en anders Dan blowen? Heb wel 1 keer spacecake gedaan maar dat is Al zo lang geleden dat ik het niet meer kan Herineren hoeveel zit er ongv in een Coffeeshop Spacecake? Of is dat verschillend? En kan ik er gewoon bij blowen terwijl ik wacht?"
"Roze olifant zei: Geen probleem. Je kunt eventueel de vraag over de prijs eruit halen, om te voorkomen dat mensen daar toch antwoord op gaan geven in de reacties. Kijk maar even of je je bericht nog kunt bewerken, anders kan ik het ook doen. Klik om te vergroten... Heb me topic bewerkt"
"Psychedelibee zei: Er zitten genoeg shops bij de munt in de buurt in ieder geval, maar durf niet te zeggen welke goede spacecake heeft. Ik maak het altijd zelf en heb dus nog nooit spacecake uit de coffeeshop op. Nadeel van spacecake in de coffeeshop is dat je nooit weet hoe sterk het is, dat kan nogal variëren per shop. Een goede shop zou je eigenlijk wel moeten kunnen vertellen hoeveel wiet erin zit, dus dat zou ik zeker vragen als je het gaat kopen. Het kan wel anderhalf tot twee uur duren voordat je spacecake merkt, dus wacht sowieso minstens twee uur met bijnemen. De grote beginnersfout is om te ongeduldig te zijn, te snel al bijnemen en vervolgens veel te hard te gaan. Is mijzelf de eerste keer ook gebeurd, had uiteindelijk 3 flinke plakken op en toen het eenmaal werkte dacht ik dat ik dood ging. Ervoor gaan blowen zou ik de eerste keer niet doen. Goed doseren is lastig met spacecake en het effect is anders dan wanneer je het rookt. Dus je kan beter eerst aankijken hoe het bevalt en later eventueel nog erbij blowen. Klik om te vergroten... 2de keer, heb het eerder gedaan lang geleden Wat ik nog wel weet dat ik er voor en tijdend het wachten en tijdens het spacen wel gewoon had geblowd Ik zal de hoeveelheid vragen . Deel denk ik 1 cake met een goeie Vriend van me. Meestal gaan we naar de buldog Johnny of Boerenjongens als we in de omgegeving Leidseplein en munt zijn. Weet je toevalig misschien of 1 van die shops Goeie spacecake verkoopt misschien bekend Mee?"
"Goeie Avond Mensen Ik heb een tijd dagelijks wiet en hasj Gerookt, paar maanden tot een half Jaartje, dus niet super lang, ben met Dagelijks gebruik begonnen wanneer ik Klaar was met school wanneer ik me Diploma had gehaald wat de reden Is waarom ik gestopt ben was het tolerantie Probleem. En vanaf toen blow ik alleen op de dagen Dat ik vrij ben van werk. Dus 3 dagen per week heel afentoe 4 als ik Nog wiet over heb van het weekend en op De maandag na werk nog met vrienden wil Blowen of alleen in me kamer. Maar dat komt zelden voor echt maar 1 Keer in de zoveel tijd toevalig had ik het Vorige week. Maar merk dus dat ik me tolerantie Probleem weer begin te krijgen , Terwijl ik Niet dagelijks blow, merk het al een tijdje Dat ik niet echt lang stoned ben , maar Dacht zo van ja misschien heb ik niet Genoeg gerookt ofzo, Maar laast dus zondag merkte ik het echt Heel erg rond 7 uur begon ik te blowen in Me kamer tot 21:30 daarna ging ik naar een Vriend nog wat blowen. Maar merkte meer dat het meer gewoon Is zoveel mogelijk in me longen werken. Want als ik gerookt heb ben maar kwartier Tot een half uur stoned dan wordt ik weer Nuchter en heb zowat paar gram na binnen Gewerkt daar hoor je toch wel goed stoned Van te worden? Zat de hele avond te blowen, later ging ik Nog naar vrienden ook blowen voor ik ging Slapen nog een joint maar in de tijd dat ik Alles gedaan heb in slaap bijna val ben ik Alweer nuchter hoe kan ik eigelijk een Tollerantie probleem hebben als ik niet Dagelijks blow? Alleen moet ik wel bij zeggen dat ik Meestal de zelfde soort wiet rook, Meestal Amnesia Haze of een andere Haze Toen ik Dagelijks wiet rookte als ik 4 tot 5 Dagen Stopte was ik weer zo Stoned als een Garnaal maar blow nu alleen op me Vrije Werk dagen. Dus woensdag, Zaterdag, Zondag Hoe lang zal ik Ongv moeten stoppen? om Weer wat te voelen?"
"Hey heb even een account aan gemaakt hier want heb een vraag over iets Dus vandaag met kerst avond heb ik 1 glas sterke drank gedronken martini Bianco met wat sprite kwart of half glasje martini Bianco en de rest sprite Ik drink niet zo veel bijna nooit alcohol Dus keek toevalig in de spiegel en zag dat me pupillen een beetje verwijd waren niet zo heel erg maar wel een beetje verwijd verwijde je pupillen van alcohol? Want vondt het wel beetje apart"