Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Binnenkort willen wij graag met wat vrienden een combinatie van 2-cb en truffels uitproberen. Wij hebben wel ervaring met beide tripmiddelen maar de effecten van de combinatie zijn bij ons redelijk onbekend. Ons plan is om ongeveer 20 gram truffels te nemer per persoon, waar wij thee van gezet hebben en als de effecten van de truffels merkbaar worden ongeveer 20mg 2-CB er bij te nemen. Iemand die ervaring mee / verstand van heeft? Groet, Mindbown"
"Hey gevalletje apart Als je al eens een psychose hebt gehad van blowen zou ik je truffels zeker niet aanraden. Je zegt dat je dit zelf al eens gebruikt heb, dan weet je ook hoe veel de psylocibine met je gedachtes kan doen. Ik raad het dus af, mocht je het toch doen zorg dan dat er zeker een nuchter persoon bij is. Groet, Mindblown"
"MeejheM zei: 1/4e gram is verder nuchter volgens mij niet direct levensbedreigend, maar aanraden zou ik nooit doen. wanneer je gaat combineren met ethanol ofzo worden de effecten en gevaren moeilijk te voorspellen. Wees blij dat je nog in staat bent een topic te openen... Klik om te vergroten... Geloof mij, hier zijn we ook zeker blij mee. En we beseffen ons erg goed dat dit heel anders had kunnen aflopen. Levensbedreigend is dit volgensmij pas boven de 4 gram ofzo (als overdosis). Omdat al je spieren ontspannen incl. je hart. Maar stikken in je kots is een veel reëler gevaar. Maarja als je denkt dat je maar 25mg doet, dan zou t prima moeten kunnen icm. Alchohol"
"SmartieAndMe zei: Volgens mij is het bij 4 gram nog steeds niet direct levensbedreigend, mits in gecontroleerde situatie. Inderdaad risico op stikken in braaksel is het grootst. Dat geldt dus allemaal wel in nuchtere toestand, in combinatie met alcohol is het onvoorspelbaarder en kan het al veel sneller mis gaan. Je hartspieren ontspannen niet van Keta, je hartslag stijgt zelfs iets. Klik om te vergroten... Oh, dan heb ik mij verkeerd ingelezen. In iedergeval is het gelukkig goed afgelopen en ik hoop dat andere mensen deze post lezen en nog even 2 keer nadenken voordat ze het gebruiken."
"Beste Bobcat, Dit is erg moeilijk om te beoordelen, combineren van drugs kan altijd heel anders uitpakken. als het bij 100 mensen goed gaat, kan het bij jouw zo fout gaan. Belangrijkste is meestal dat je je van tevoren goed voelt, vooral bij psychedelica als 2-CB. Ook die paar hits van een joint kunnen doorslaggevend zijn cannabis kan de effecten erg versterken waardoor je angstig word. Maar het kan net zo goed een warm en rustig gevoel geven. Wat ik me afvraag is, als je je bij de eerste 2-cb naar gaat voelen, waarom neem je dan daarna meer bij? Maar goed ik ben ook geen heilig boontje dus ik zal niet oordelen groet, Mindblown"
"Daar gaan we dan, mijn eerste tripreport.. Ketamine was iets wat wij al een tijdje graag wilden uitproberen, ik had er goede verhalen over gehoort en het klonk als iets voor mij. Op zaterdagavond terwijl ik al aardig wat bier op had (niet zo slim) besloten wij om het maar is uit te proberen na het feestje. Ondanks dat dit al werd afgeraden vanwege alchohol, toch een gram gehaald en besloten dat te gaan gebruiken. Een lage dosering zou immers toch geen grote problemen op Moeten leveren? Eenmaal thuis aangekomen na het feest besloten wij met zijn vieren om het te gebruiken. Alleen wij hadden alle 4 geen ervaring met snuiven. Afijn zo lastig kan het niet zijn, even rekenen. 1 gram = 100 mg dus delen door 4 komen we op een mooie 25mg de neus. Dit leek ons een mooie dosis om te beginnen. Niemand van ons merkte op dat dit toch wel een beste lijn was. Uiteraard gaat er natuurlijk 1000mg in een gram en hadden wij iederen 250mg voor ons liggen. Alle 4 hebben wij dit in een rits naar binnen gewerkt. Toen de vierde het naar binnen had, lag de eerste al op de grond. Wij dachten dat hij een grapje maakte en gingen rustig verder. Enkele momenten later lag ook ik op de grond en vanaf dat moment ben ik totaal afwezig geweest van mijn lichaam. Ik maakte een soort reis rond de wereld naar alle plekken waar ik wel eens gefeest had en beleefde op elke plek een ander avontuur. Dat ik ook nog een lichaam had wat op de grond lag kon ik totaal niet meer beseffen. Van de vier zijn er 2 die totaal niks meer weten (deze twee hadden overigens ook nog geblowed, misschien is dat de reden). Ik en de ander hebben nog een paar vage beelden van de realiteit. Heb vreemde was voor mij dat ondanks er geen woord gesproken werd. Kon ik toch op een soort manier met hun communiceren. Omdat dingen die echt gebeurden terugkwamen in de avonturen die ik beleefde. Zo heb ik bijvoorbeeld de kots van de een opgeruimd in de woonkamer, maar naar mijn beleving was dit in portugal. Daarnaast had 1 persoon in zijn broek gepist en dit moment kon ik mij goed herrineren dat ik samen met hem op de wc stond in groningen. Op de een of andere manier heb ik dit moment dubbel beleefd. Zowel in de realiteit als in mij droomwereld alsof ik 2 persoonlijkheden had. Waar ik in het begin van de trip totaal geen lichaam en ongeveer door de ruimte heen zweefde had ik later de heletijd het gevoel dat ik een extra lichaam. Had waardoor ik zowel de realiteit zag, alsmede de droomwereld. Nadat ik meerde avonden gefeest had in de droomwereld kwam Ik langzaam weer terug naar mijn eigen lichaam. Toen ik weer volledig terug was naar mijn lichaam was bewegen nog extreem moeilijk. Wel trof ik de bewijzen aan van wat er allemaal was gebeurd. Tot mijn grote verbazing had ik naast de avonturen in de droomwereld ook veel dingen gedaan in de realiteit zelf. Onder andere de kots opruimen en hierna 2 emmers weten te localiseren en neer te zetten bij de hulpbehoevende. Hoe ik dit voor elkaar gekregen heb weet ik niet. samen de vriend die ook nog herrineringen had van de avond hebben wij de andere 2 met moeite verzorgt. De een kostte niet veel moeite omdat deze letterlijk verlamd was en niet veel aandacht nodig had. De ander had naar mijn mening totaal geen besef wat de wereld was en kon niet communiceren maar bleef wel de heletijd bewegen. Zitten, liggen, proberen te staan, vallen en rollen. Dit kostte een stuk meer moeite maar gelukkig hield dit niet lang aan en viel hij na ongeveer een kwartier in slaap. De vriend die ook weer een stuk normaler was besloot naar huis te gaan. Ik heb toen nog een kwartier gewacht waarna de andere 2 beiden begonnen te snurken. Toen ben ik ook maar gaan slapen. Ik zette mijn wekker een uur later omdat ik nog schoon moest maken en smiddags een afspraak had staan. 3 uur later werd ik wakker gemaakt door een fictief persoon die mij vertelde dat ik 3 uurtjes geslapen had en hij mijn wekker maar uitgezet had, omdat ik er erg moe uitzag. Hoe dit effect nog heeft kunnen onstaan zo'n geruime tijd na de inname snap ik helemaal niks van. Nadat dat ik had gedoucht, waarbij ik totaal niet kon voelen of de douche warm of koud was, voelde ik mij weer compleet normaal. Ik maakte de andere 2 wakker en die hadden moeite om te beseffen wat er gebeurt was, maar waren vrij snel weer volledig bij. Hierna heb ik vooral moeite gehad om deze ervaring te verwerken. Vandaar ook dat ik dit report schrijf om meer in kaart te brengen wat ik heb meegemaakt. ( en natuurlijk voor jullie). Al met al was het wel een hele speciale en vette ervaring. Voorlopig hoef ik het middel niet te zien, maar in de toekomst wil ik nog wel een keer een lagere dosering proberen. Voor degene die het nog willen proberen, zorg ervoor dat je ten eerste een trip sitter hebt en ten tweede een stuk beter nadenkt over hoeveel je gebruikt. Gelukkig is bij ons alles goed afgelopen, maar dit had heel snel goed fout kunnen gaan. Bijvoorbeeld als iemand op zijn rug had gelegen tijdens de trip had hij zomaar kunnen stikken hierin. Bij deze sluit ik mijn report af en ik hoop dat jullie ervan hebben genoten. Vragen & tips zijn altijd prima"
"Psychedelibee zei: Zo dat is een beste reken fout zeg, denken dat je een milde 25mg gaat doen en vervolgens in een K-hole raken omdat je 250mg naar binnen werkt. Ik zou het volgende keer qua dosering een stuk rustiger doen inderdaad en vooral ook zonder al iets anders op. Zoals je zegt had het ook minder leuk kunnen aflopen. Maar gelukkig heb je toch een mooie ervaring gehad. Klik om te vergroten... Ja was een heftige ervaring, ook vooral erg stom dat er geen tripsitter was en ook erg vreemd dat niemand van ons even bij zichzelf dacht van, hey dit is toch best wel een grote lijn. Ach ja, wel ons lesje geleerd in iedergeval. Vroeg me ook al af hoe andere mensen nog normaal konden lopen etc. met ketamine op. Aangezien ik dacht wij nog een lage dosis hadden gebruikt."
"SmartieAndMe zei: Ik weet niet of het verstandig is dat er misschien nog een volgende keer komt... Als je zo met drugs om gaat is er de volgende keer waarschijnlijk iemand dood Klik om te vergroten... Ik snap je reactie, al ik vind ik het enigszins overdreven, maar normaal ben ik erg voorzichtig met het uitproberen van drugs. lees mij ook altijd goed in naar welke effecten erbij komen kijken. Hierom hadden wij ook voor een dosis van 25mg gekozen. Zodat wij eerst konden wennen aan hoe het middel voelt. Het verbaast mijzelf ook enorm dat we ik zo stom heb kunnen zijn om me zo erg te vergissen. Maar zoals ik eerder zei, is het gelukkig goed afgelopen en zorg ik er voortaan wel voor dat ik veel duidelijker weet hoeveel ik precies moet hebben."