Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had een keer geen waterpijp bij de hand en heb toen 20x extract door een blow gedaan (+-0.2gr) Je voelt je alleen maar zweverig en licht 'dronken'. De werkzame stof komt pas goed vrij bij een verbranding op hoge temperatuur (stormaansteker o.i.d.) Een echte trip beleef je pas met een bong. Zonde van je geld dus."