Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gehoord dat als je hier een eetlepel van op eet flink van kan gaan trippen, wel 24 uur. Ook heb ik op internet gelezen dat het ook gevaarlijk kan zijn etc... heeft iemand hier ervaring mee?"
"jij zegt het ik denk het"
"Ik woon in friesland en om me heen zijn veel speed gebruikers. Ik zelf niet. Maar hun zeggen dat het nog steeds goed is, traan ogen zere neus etc. Vaak komen er ook mensen uit andere delen van het land in een discotheek bij mij in de buurt. En die mensen zeggen dus ook de laatste tijd: We halen voortaan bij jullie. Dit zie ik ook alleen maar om me heen gebeuren he.. weet dus niet zeker of het hier in friesland zo veel beter is dan bij jullie. Maar het lijkt wel zo."
"het enige wat ik altijd hoor is als ik op bed lig, dan vraagt mn broer aan me of ik de zapper aan m wil geven..... en dan zeg ik: die heb ik niet jongee. dan een fractie van een seconde later realizeer ik me ook meteen dat ik in mezelf aan het praten ben hahah"
"Ik heb een keer 2cb gehad in pil vorm. Rolexjes waren het geloof ik een mix van mdma met 2cb. Ik slikte 1je door toen 3 kwartier gewacht voelde ik nog niks dus nog maar 1je opgegeten. Half uur later voelde ik nog niks dus nog maar 1 opgegeten. uur later voelde ik nog niks. Toen maar 2 opgegeten in 1 keer dat zijn er dus 5 in totaal. Uurtje later begon ik het effect van de mdma pas te merken was gewoon een redelijke trip niks speciaals aan. Toen ik thuis aan kwam ging ik meteen op bed. Opeens zei mijn broer tegen me geef de zapper even waar ik op andwoorde die heb ik helemaal niet. meteen realiseer ik me dat ik in mezelf aan het praten ben. de 2cb begint te werken. Ik ga even plassen hou de deur van mijn slaapkamer op een kiertje met het licht aan, Ik kom weer boven en zie door dat kiertje 2 meisjes van een jaar of 11 voor mijn bed op de grond zitten. Ik loop er op af, sta er vlak voor. Wrijf goed in mijn ogen. opeens begint 1 van die meisjes met een stokje te zwaaien die in lichtje bevat. Ik zeg tegen die meisjes: donder op ik wil slapen. gek genoeg verdwijnen ze ook nog maar het lichtje niet. Het lichtje begint rondjes te draaien en neemt de vorm van een tijd aan en begint rood te worden. opeens is het de tijd van mn wekker en vliegt die tijd in een spiraalvorm terug in mijn wekker. Toen dat hele spektakel over was heb ik nog ongv 30 minuten in mezelf lopen praten. al met al een super vage maar hele leuke ervaring"
"Ik heb me nu aan aantal weken geleden aangemeld op dit forum, en ben allemaal info tegen gekomen. Mijn vraag is nu: wat is nou de echte bedoeling van XTC? Ik lees veel over het love gevoel, maar dat heb ik eigenlijk nooit. Ook lees ik vaak dat mensen maar een halfje nemen tot 1.5 pil, van 120 tot 180 mg. Van een halve voel ik vrij weinig tot niks, van 1 pil Bijv rooie eekhoorntjes (150/190mg) ga ik wel chil. Maar niet hard genoeg dus dan nam ik er nog anderhalf. Dan ben je dus zo vaag dat je over dat love gevoel heen zit denk ik... Laatste tijd met die witte speakers (180/220mg) neem ik er ook 2/2.5. Dan ga ik dus gewoon snoeihard. Dus ik begin te twijfelen of dat wel echt de bedoeling van xtc is ''zo hard gaan''. Ik krijg het idee dat je dan misbruik maakt van de xtc."
"Bedankt voor de reacties, ik zal het gaan testen om er pauzes van 2/3 maanden tussen te houden. En trouwens, dit forum is tog om ervaringen te delen en vragen te kunnen stellen? Ik heb bij geen een post van mij gezegd dat het aan te raden is om zoveel/zovaak te gebruiken als ik deed. Het is ook zeker nooit mijn idee geweest om mensen een verkeerd beeld over xtc te geven. Voortaan zal ik er bij zetten dat het zeer onverstandig is en zeker niet aan te raden is."
"SmartieAndMe zei: 25tolife zei: Heb even geen bron gelijk komt zo wel, maar MDMA werd vroeger in de psychiatrie gebruikt, men gaat dan sneller over de dieper liggende problemen praten waar je anders vele malen langer de tijd voor nodig hebt om daar te kunnen komen. Klik om te vergroten... Klopt. Tegenwoordig wordt het echter bijna alleen nog maar recreatief gebruikt. Er zit wel ergens (zuid amerika volgens mij) verstopt in de bush een kliniek waar je nog illegaal MDMA therapie kunt krijgen. Klik om te vergroten... Klopt daar heb ik laatst een programma over gezien. Ze lieten het zien bij drugs inc XTC."
"Ik zal je even een slecht voorbeeld geven hoe je het vooral NIET moet doen! Vanaf ongv mijn 16e ben ik begonnen met xtc en ik ben nu 18. 1.85 en 78 kilo. Toen ik begon met xtc wist ik er eigenlijk nog niks van af. vrienden deden het wel eens dus zo rolde ik er wat in zeg maar. Het eerste half jaartje ging voor mijn doen nog wel redelijk, 1 keer per maand gebruikte ik toen xtc. De pillen varieerden van 120 mg tot 180, meestal deed ik ze door de helft. Had toen verder nog geen bijwerkingen behalfe dat de kater enorm was. Na dat half jaar heb ik het een periode bijna elke week gedaan, waardoor ik dus ook steeds meer nodig had om op het zelfde punt te komen als ik voorheen met een halfe of 1 deed. Ik denk dat ik na ongeveer 3 maanden bijna elke week gebruiken 2 tot 4 pillen nodig had om vaag te worden, hing natuurlijk af van het aantal mg mdma er natuurlijk in zat. Toen kwam er een moment dat ik bij mezelf dacht: waar ben ik nou eigenlijk mee bezig? Van af dat moment ben ik gaan minderen. Jammer genoeg was dat al te laat heb ik het idee, Dat was dus ongv 7 maanden geleden. 4 maanden later was het raak. Had op een zaterdag dus xtc gebruikt de zondag daar op had ik alleen een enorme kater weer. Maar dat was eigenlijk al normaal. Die maandag Begon ik over alles heel negatief te denken, en dan vooral dingen die met mijn vriendin te maken hebben. Word pissig om de kleinste dingen, heb nergens zin in. En dat heb ik dan tot de donderdag. Ook ben ik verschrikkelijk moe enzo gewoon geen energie. Kan me dan niet concentreren op school. Hoor op sommige momenten heel vaak dat mijn eigen naam word geroepen als het helemaal stil is. Vergeet echt enorm veel, dingen die kort geleden zijn gebeurt en dingen die al een tijdje geleden zijn gebeurt. Laat dit een wijze les zijn dat xtc ECHT wel SCHADELIJK is. Stop er gewoon mee nu je ook nog een leuk feestje zonder xtc kan hebben. Ik zit al op het punt wanneer er geen 1 feestje zonder x nog leuk is. Of ga er heel volwassen en verstandig mee om!!!!!! XTC is ook harddrugs he ook al lijkt het zo onschuldig."
"Dankjewel! En dat serotonine syndroom, Kan mijn huis arts me daar mee verder helpen?"