Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit nu volledig op een dosis subutex dagelijks van 3-4mg. Iemand een idee hoe mdma/XTc hierop reageert? Zaterdag staat decibel weer voor de deur en normaal neem ik wat mdma. Dosis mdma is nihiel, tot effect er is, komt geen alcohol aan te pas. Iemand een idee? Kan er niks over vinden online."
"Bedankt voor je toevoeging."
"Dank voor de reacties. Inmiddels volledig op subutex overgestapt. Nu heb ik aankomende zaterdag een festival. Decibel staat weer voor de deur. Hoe reageert MDMA/XTC samen met gebruik van Subutex? Kan hier niks op het internet over vinden. Iemand een idee?"
"20 jaar met mate gebruikt, nooit verslaafd geweest. Festivalganger, max 5 keer per jaar. Probleem waar ik nu mee zat, was vanwege dingen die ik meegemaakt heb afgelopen jaar. En dat het op me pad gekomen is, had er recreatief ervaring mee en weet wat voor effect het heeft als je veel pijn en verdriet hebt. Heb een eigen bedrijf met 25 man personeel, geen tijd voor gehad voor drugs in me leven. Overgang naar subutex was appeltje eitje, bouw dit nu af. Geen jaren lange verslaving gehad. Zoals uitgelegd in begintopic: paar maanden Hero gebruikt in me hele leven. Ben inmiddels 39 jaar en alles voor elkaar. Leef niet op straat, heb alles en kan alles doen en laten wat ik wil. Heb hier zelf hard voor gewerkt. Jammer dat iedereen hier met gelijke mate word beoordeeld. Had het wel een beetje verwacht op een drugsforum, maar hoopte op wat verdere info die ik niet kreeg helaas. Maar goed, heb het al gevonden: “Gebruik XTC niet in combinatie met Tramadol of andere Opioide-achtige stoffen. Dit vergroot de kans op een serotonine-syndroom (zie voor uitleg het kopje XTC en anti-depressiva)”"
"Hallo Vandaag mijn subutex binnen gekregen. Ik wil hier mee starten om niet ziek te worden na een periode van 4-6 maand Hero gebruik. Vanwege me werk kan ik niet bij een huisarts terecht. Heb veel gezocht op internet en gelezen. Echter niet zeker van aantal dingen. Klopt het dat je je 1e dosis subutex in kan nemen mininmaal 6 uur na je laatste dosis Hero? En ik zat zelf te denken aan 0.5 Mg te snuiven i.p.v. een grotere dosis onder me tong te leggen. Heb in het verleden ooit eens aantal keer subutex gesnoven (zat toen nog niet aan de Hero) had toen aan 1-2 Mg snuiven genoeg voor het hele weekend. Doel is: Stoppen met de Hero en niet ziek worden i.v.m. Werk en gezin die hier allen niks van af weten. Hoe aan de Hero gekomen? Veel verdriet en pijn gehad vorig jaar en in aanraking gekomen met Hero. Van het 1 kwam het ander en nu afhankelijk Ik hoop op wat nuttige info en tips omtrend het starten met de subutex. Het gaat om subutex met B8 logo erop. Geloof dat deze niet die Blokker tegen opiaten bevat. Bedankt voor de info alvast. Mvg Mickey"