Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank jullie wel voor de reacties, ik zelf ben as dinsdag al 4 weken niet meer in aanraking geweest met GHB, en zal dit zeker nooit meer doen. Ik wil dan ook zeker nooit meer gebruiken, ten eerste voor mezelf niet... en zeker voor haar, en de kinderen!! Zij moet nu alles op alles zetten, en ik zal haar daar zeker in bijstaan! Overal waar ik haar mee kan helpen zal ik er zijn... Ik hoor nogmaals niks nu.. maar zij is de drijfveer en mn kracht. Om zelf ook sterk te blijven!! Ik hou teveel van haar om dit niet te doen!! Ik ben zelf nu alles aan het doen, elke dag bezig blijven, goed eten drinken.. en ik wacht af. Tot het moment dat er contact zal komen!! ❤️🍀bedankt nogmaals voor de reacties"
"inner_search zei: Ik heb over enkele maanden ook even weg gezeten (niet gedwongen). Als ze minderjarig is en haar ouders hebben inzeg in deze zaak , kan het zeker zijn dat ze strenge normen doorgeschoven krijgt! Ik zou het even laten rusten , zeker niet op bezoek proberen gaan of via via een appje of berichtje laten sturen door haar , dan breng je haar nog meer in de problemen. Uitzitten is het enige wat ik je kan aanraden nu , en heel geduldig zijn als je haar zo graag ziet. Zo laat je haar ouders ook zien dat je het echt goed bedoeld en laat je testen (pissen) op dope en schuif met de tijd alles onder de ouders hun neus, zodat ze weten dat je op het goede pat bent. Wel zou ik als je negatief getest zou zijn op dope al eens proberen vriendelijk gaan aanbellen bij de ouders en verzoeken om een vriendelijke normale babbel te kunnen doen. Klik om te vergroten... Ga ik zeker doen!! Ik loop er zowizo niet voor weg... maar wat ik echt jammer vind is vanaf het moment dat dingen aan het licht kwamen werd alle schuld bij mij gelegd, ik had hun dochter alles gegeven, en ik heb slechte invloed!!! Etc etc... terwijl ik letterlijk een aantal keer haar leven heb gered, en achter de ambulance naar het ziekenhuis gereden, en zo dankbaar was dat ze weer bijkwam!! En haar kon omhelzen... en ze mee kon naar huis!! Ik zou zo graag willen vertellen, dat er dus 2 mensen verantwoordelijk zijn in dit alles!! Ik heb haar op de grond gevonden met haar kinderen ernaast toen ik thuiskwam... etc... ik ben geen heilige!!! Maar oh wat praat ik graag met haar, en haar familie!!! Nu is het logisch dat ze mij alle schuld geven, en dat ik weg moet uit haar leven!! Dan kunnen ze een dader aanwijzen, ook omdat ze haar kindjes terug wilt!! En nu natuurlijk ook wel moet zeggen! Hij is uit m’n leven, dus de drugs ook!!! Maar zo is het niet helemaal om heeeel eerlijk te zijn!!...pfff ook hierom, wil ik zo graag praten... ook de politie, jeugdzorg... allemaal wijzen ze naar mij!!! Oneerlijke zooi!! Maar mijn moment komt vroeg of laat... nu moet zij herstellen! Dat is het allerbelangrijkste!! Maar ik zal er zijn... laat haar nooit vallen!! Ik zal vechten voor haar!!... 👊❤️"
"Wist ik maar waar ze zat, al kan je toch niet zomaar op bezoek!! Maar goed, de tijd uitzitten!!"
"Syl zei: Haar grootste zorg is nu haar kids. Hoe moeilijk ook, heb geduld. Klik om te vergroten... En zo is het, het is de tweede keer nu dat ze uit huis zijn geplaatst!! Ik hoop echt op het allerbeste voor haar en de kids!! Zij moet helemaal herstellen, en ik hoop dat ze dan de kindjes ook weer thuis krijgt!!🙏🍀❤️"
"Hoe komt het dat er een soort olie bolletjes klein in een fles ghb zitten? We hebben een fles gehaald. Het is vrij dun en er zitten nogmaals een soort olieparels in.. kan iemand ons uitleg geven"
"Goedenavond, Ik wil even informatie over mijn zorgen over m’n ghb gebruik. Gebruik nu al een poos, zeker 5 weken elke dag en de laatste weken zeker van sochtends 9:00 tot savonds 21:00, slapen gaat gewoon goed en neem snachts niks.. ben alleen nu, voor het eerst rond 6:30 klaarwakker geworden! Wil hier graag mee stoppen.. aangezien ik snachts nog niks doe, vraag ik mezelf af of ik zo ineens kan stoppen zonder lichamelijk gevaar? Of afbouwen? Zit nu overdag om de 2 uur rond de 27 ml, en soms savonds rond de 32.. wil er nu wel echt mee stoppen, ook aangezien m’n gezondheid in gevaar is (COPD) en ik graag nog een toekomst wil met m’n vriendin.we zijn allebei gevoelig voor gewenning. Dus graag advies. Bvd"
"Goedenavond, Mijn vriendin is thuis out gegaan van de ghb, We hebben een bloeddruk meter en ik wil haar graag veilig kunnen laten slapen als zoiets gebeurd.. ze had 3 ml genomen en bijgeplakt na 2 uur, heb haar vragen gesteld maar ze wist niet meer wat ze bij had gepakt...omdat het vaker is gebeurd maak ik me zorgen . Maar wat is veilig, als ze slaapt op haar zei gelegd had ze een lage bloeddruk 89/48.. ze is bang dat ik een ambulance zou bellen. Maar ik maak me misschien te snel zorgen. Wanneer moet je een ambulance bellen? En wanneer niet? En kun je in zo’n geval iemand laten slapen ( veilig) tot ze wakker word?"
"Sorry ik bedoel 2.7 ml per dosis, en soms 3.0..😬Thanks voor de reacties👍"
"Goedenavond, ik ga met m’n vriendin voor het eerst mdma gebruiken, vanaaf… heb wel al Xtc op, maar nu weet ik niet goed hoe ik dit moet doseren… kan iemand mij helpen.. of tips geven hierbij? Dank jullie wel..👌"
"Goedenavond, heeft er iemand ervaring met af en toe wat coke gebruiken. Terwijl je medicijnen krijgt voor een te snelle schildklier (Propylthiouracil)?. Af en toe gebruik ik wel eens wat, maar ik heb sinds kort dit medicijn gekregen. En ik wil het wel zo veilig mogelijk houden! Groetjes M."