Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Me pack is bijna leeg me dealer is actief maar de laatste keer dat ik heb geslapen was donderdagavond"
"Zoveel zin in school zonder slaap en onder invloed"
"Hallo allemaal, ik heb het tegen mijn vrienden en ouders verteld en ga woensdag naar de huisarts iedereen wil me graag helpen dus ik ga hier gewoon uitkomen bedankt allemaal voor de reacties!"
"Komt helemaal goed allemaal! Zonder jullie was het me allemaal niet gelukt dat weet ik zeker"
"Alinde zei: Je schrijft dat er veel gebeurd is. Ik snap wel dat een verslaving dan op de loer ligt en zeker als je in het begin positieve gevoelens had bij het gebruik. Klik om te vergroten... Ja het gebruiken ging vooral om nog iets van positief te voelen, maar dat is nu voorbij"
"ikzouhetechtnietweten zei: soldaat Klik om te vergroten... Soldaat??????"
"Me leven is in 2/3 en dit is zacht uitgedrukt verkankerd"
"19 dagen clean. Is nog weinig maar ik kom er"
"Brakka Mang zei: Kijk eens bij Yes We Can, is speciaal voor jongeren. Je bent nu nog jong en geloof me, beter nu dan over 10 jaar en een hoop ellende verder! Klik om te vergroten... Ik ga nu om de 2 weken naar de huisarts om te praten en heb 11 januari intake bij verslavingszorg voor mijn gevoel is dat zo even goed ik ga volgende week 1.5 week naar mijn vader toe die op texel woont (die ik bijna niet zie) het gaat nu goed en ik ga het nu niet kunnen verpesten"
"27 dagen"