Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, beste forumleden, ben nieuw hier. Af en toe rook ik wel een jointje, maar heb onlangs in een maandje tijd 4x pillen gedaan xtc getest 200mg.. Iedere keer goed normaal klein dipje maar komt er bovenop. Maar heb nu 5dagen geleden zeer dom gedaan met vrienden Ik had namelijk in een half uur 1g mdma op in totaal, voelde me onwel, te strak, bang, pijn.. dag erop kon niet meer stappen.. ging wat over maar mn vrienden gingen wel goed wel groot ego tijdens maar ja.. nu blijf ik toch wat klachten voelen waar ok mij begin zorgen over te maken, hoofdpijn, warm koud, jeuk, druk aan mn sinussen, uit het niets weer klappertanden, ogen die wegdraaien, hoge vermoeidheid, een onprettig beetje bang gevoel. Als ik een sigaretje rook gaat het gelijk weer een ruis in mn hoofd... heb gepraat met een vriendin die bleef hangen en ze zei dat ik met het zelfde zit iemand weet wat ik eraan kan doen of id het puur nog de afkick? Moet ik naar de dokter gaan? Of wat kan ik eraan doen? Alvast bedankt 🙏🏾"