Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey iedereen, ik heb een vrij heftige bijwerking van de 3mmc. Ik heb ongeveer 3 gram gebruikt en ben nu mijn hele evenwicht kwijt. Ik kan amper lopen, val steeds bijna. Tevens last van flinke geheugenverlies, wist mijn eigen postcode en pincode niet eens meer. En ik heb tijdens gebruik dat ik helemaal niet uit mijn woorden kan komen. Heel vervelend als je met iemand aan het praten bent, begin te stotteren enz"
"Mijn vraag is zijn er meer mensen die dit hebben. En hoe zou dit kunnen gebeuren?"
"Vanaf 9:30"
"Vorige avond inderdaad maar ben die dagen daarvoor ook de hele dag aan het snuiven"
"Tevens is mijn zicht heel slechter tijdens gebruik. Ik die wazig, kan nauwelijks de tekst lezen op telefoon"
"LiveFastDieYoung zei: Meteen stoppen zoals hierboven aangegeven. Eventueel ambulance contacteren of zelf zo snel mogelijk naar spoed. De symptomen die je beschrijft klinken alleszins niet gezond en duiden erop dat je wel heel dringend medische hulp nodig hebt. Klik om te vergroten... LiveFastDieYoung zei: Hiermee is het toch nIer nodig om een ambulance in te schakelen? Ik heb deze bijwerkingen wel vaker gehad en helaas niks van geleerd. Gebruik het al 2 jaar dagelijks. Mijn hersenen lopen echt te fucken Klik om te vergroten..."
"Beste vrienden, Ik weet niet precies hoe ik het allemaal moet verwoorden, maar ik zit aardig in de shit. Laten we maar beginnen bij mijn jeugd. In het kort gezegd. Ik ben opgegroeid met veel huiselijk geweld. Mijn vader was gokverslaafd en had flink last van losse handjes. Hij sloeg mijn moeder bijna dagelijks en ook ik en mijn broertje en zusje kregen regelmatig klappen. Mijn moeder moest als excuus maar zeggen dat ze gevallen was tegen anderen. Ook sloeg mijn vader vaak in mijn edele delen en zei hij dat ik homo ben. Dit heeft mijn hele jeugd geduurd tot dat ik 13 werd. Op mijn 13e zijn wr vanuit Utrecht naar Drenthe verhuisd in een “gehucht”. Als kind lijkt het allemaal prachtig zo’n groot huis , schuur en tuin. Vrij afgelegen dus kon mijn vader nog makkelijker zijn slag slaan. Wanneer ik liggend in bed mijn moeder hoorde huilen die constant geslagen werd… meerdere malen de politie aan de deur gehad, maar mijn moeder moest haar mond houden en mijn vader zei dat er niks aan de hand was waarnaar ze weer vertrokken en hij haar verder bleef slaan. uiteindelijk op 18 jarige leeftijd in aanraking gekomen met wiet en XTC. De eerste 1 a 2 jaar hield ik mij echt aan de “regels” 1x per 3 maanden xtc alleen wiet werd wel snel een dagelijkse ding. Uiteindelijk ook in aanraking met speed, coke en 4fmp gekomen. Dit is al snel veranderd in weekend gebruik. Elk weekend ging ik met maten op stap en gebruikte ik speed of 4mp,coke of xtc. Dit heeft ongeveer een jaar geduurd . de weekenden werden steeds langer en binnen kortste tijd werd er ook doordeweeks gebruikt. Ik heb in deze tijd veel RC’s gebruik. (2cb, 4fmp, 2ce) uiteindelijk (na zo’n 3 a 4 jaar gebruik)ben ik in contact gekomen met 3mmc. Dit spul heeft mijn hele leven omgegooid. Dit spul was het echt voor mij, heb mij nooit fijner gevoeld. En dit spul begon ik al snel dagelijks te gebruiken , ook tijdens werk. Ik liep er echt bij als een lijpo, flinke pupillen en helemaal bezweet. En ook met dit middel bouwde ik een tolerantie. Al snel had ik grammen per dag nodig. Deze verslaving hou ik nu al 2 jaar vol. Dus luister ik gebruik al 2 jaar dagelijks 3mmc, grammen per dag. ik trok het echt niet meer en ben in behandeling gegaan bij ggz. Zij konden qua verslaving niet veel voor mij betekenen. Wel voor psychische hulp, maar heb ik eigenlijk niks aan gehad(1 jaar in behandeling geweest. Hierna ben ik bij VNN verslavingszorg in behandeling geweest nu inmiddels ook een jaar. Ik heb 1/2jaar ambulante hulp gehad wat letterlijk niks heeft geholpen… toen in kliniek beland voor detox, deze afgerond en weer naar huis gegaan. Hierna weer in kliniek geweest en na 5 dagen weggelopen. Gelijk weer terug in gebruik. Sindsdien tot en met nu gebruik ik alcohol en 3mmc, wel met vele pauzes er tussen ( meerdere dagen niks gebruikt) nu is er een nieuwe opname gepland voor mij na oud en nieuw (ik wou de feestdagen nog wel meemaken) ik heb het echter zo moeilijke tijdens een opname. Ik mis ongelovelijk mijn familie en heb echt letterlijk niks te doen in het kliniek, ik verveel mij dood. Ik ben ten einde raad. Ik weet gewoon niet meer hoe ik hier van af kom. Ik heb veel gelezen over klinische opnames en dat dit nog totaal geen garantie geeft. Ik ben ook aardig het vertrouwen kwijt in de zorg. Mijn begeleiders kende eerst 3mmc niet eens en het komt over alsnof ze nog maar weinig kennis hebben betreft drugs etc. ik heb het allemaal niet erg overzichtelijk netjes getypt, maar hoop dat iemand mij begrijpt. ik kijk zo gigantisch op tegen de volgende opname en weet gewoon niet meer hoe ik van deze zooi (3mmc) af kom"
"Tevens zit ik inmiddels al een jaar in de ziektewet vanwege depressie en verslaving."
"Ik ben helemaal radeloos. Het lijkt alsof ik er nooit meer van af kom. Begin januari start een nieuwe opname en iedereen wil dat ik het nu wel vol ga houden. Maar ik kijk er zo enorm tegen op. Het is niet het afkicken waar ik moeite mee heb, maar puur het in een kliniek zitten, alle vrijheden kwijt en heb moeite om in grote groepen te zitten. Dit vraagt enorm veel van mij. Ben de vorige opname huilend weggelopen. En heb geen vertrouwen over hun kunnen in deze kliniek en de begeleiders. Maar waar moet ik dan wel heen? Sta op het punt mijn huur op te zeggen en spullen in garagebox te doen om geld te besparen tijdens opname, maar ik wil en kan gewoon niet opgenomen worden"
"Beste vrienden. Ik heb helaas weer met een flinke terugval te maken, zeer ernstig. Even wat achtergrond informatie. Ik ben na het experimenteren van zo’n beetje alle soorten drugs blijven hangen bij 3mmc. Dit is 2 jaar geleden ongeveer begonnen en heb deze stof vrijwel dagelijks voor 2 jaar misbruikt. Ongelofelijk onverstandig en debiel natuurlijk van mij. ik ben nu op het punt beland dat het definitief moet stoppen mijn drugsgebruik. Ik heb hiervoor al meerdere malen in een kliniek gezeten. (Vossenloo VNN) helaas mocht dat niet baten nu is mijn vraag eigenlijk “wie heeft er ervaring met kliniek(en) in zuid Afrika ? Ik kan diverse klinieken vinden, maar niet echt ervaringsverhalen. Ik zou graag naar zo’n kliniek in zuid Afrika gaan omdat dat mij motiveert om in zo’n lekker warm land af te kicken. nogmaals mijn vraag, wie heeft er ervaring met kliniek in zuid Afrika ? alvast bedankt en met vriendelijke groet, Jari"