Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bozuโค๏ธ๐"
"Berenburg sinas"
"Hallo allemaal, Sinds enkele weken neemt mijn vriend, een goede maat van hem mee na het stappen voor een afterparty. persoonlijk vind ik dit natuurlijk super gezellig, normaal gesproken gaan mijn vriend en ik altijd alleen door nadat hij terug komt van een avondje kroeg. Nu na een paar weken, heb ik zo af en toe contact met hem via social media, stiekem vindt ik het fijn om aandacht van hem te krijgen.. Is dit raar ?"
"Ja je hebt wel een beetje gelijk, maar zit ook met mijn vriend"
"Hihi ๐"
"KevinD zei: Voel jij je aangetrokken tot hem? Klik om te vergroten... Ja ben verliefd op hem๐ณ"
"annihilation zei: Zou niets stiekem doen iig. Lijkt mij niets zo vervelend dan op zoโn manier verneukt worden door iemand. Klik om te vergroten... Waarom niet ? Hoe zou jij het aanpakken?"
"ะัััะพ zei: Stel je voor jij zou in een relatie zitten met die jongen en hij gaat stiekem met een vriendin van jou. Hoe zou jij dat vinden? Ik zou eerst jezelf afvragen waarom je de extra aandacht fijn vindt. Is er in de huidige relatie niet genoeg? En als je echt die andere jongen leuker vindt het netjes afronden met je huidige vriend. Maar dan kan het nog steeds zijn dat die andere jongen het anders ziet. Of dat je nog steeds hun vriendschap erdoor verbreekt als jij er met de ander van door gaat. Dus dan zou ik eerst een paar maanden de tijd geven zodat hij het een beetje emotioneel heeft kunnen verwerken. Klik om te vergroten... Als hij daar gelukkig van word, zie ik geen bezwaren"
"๐๐"
"๐"