Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ik heb een tijdje geleden zonder dat ik wat had gebruikt ofzo echt heel enge nachtmerries gehad. Ik was toen wel heel erg bezig met geloof en de bijbel ofzo. Ik had tijdens die dromen echt het gevoel dat iemand me wilde doodmaken. Ik moest toen mijn kamer uit. Het was zo erg dat ik gillend mijn bed uitrende en mijn kamer wilde uitvluchten. Alleen slaap ik met me deur op slot. Ik was nog te ver heen om te snappen dat ik de sleutel moest omdraaien. Daarom heb ik toen heel hard op de deur gebonkt. zo hard dat ik mijn handen pijn sloeg. Door de pijn in me handen werd ik dan weer wakker en der was natuurlijk helemaal niks. Een andere keer had ik weer zo een droom en toen wilde ik uit het raam springen. Het was zomer en gelukkig zat het hor dervoor. Ik heb dat wel heel eng gevonden. Die mensen van het geloof begonnen meteen over demonen. Een goede vriend in de drugsscene zei alleen tegen me dat het kwam door dat ik een bad trip had tijdens mijn slaap en dromen. Uit wat jullie schrijven kan ik wel lezen dat DMT zo iets kan veroorzaken. En DMT word gewoon in je hersens aangemaakt. Mijn vraag is of iemand van jullie ook wel is zo iets heeft mee gemaakt. Kan je zo een bad trip in je slaap kan krijgen door DMT? Want ik had niks gebruikt ofzo. Ik vind dit wel heel eng. Ik durfde der niet voor naar me huisarts want ik was bang dat ze zou zeggen dat ik psychishs ben ofzo. Gelukkig is het na een tijdje vanzelf over gegaan maar kan zo iets nog is een keer gebeuren uit het niks?"
"Hallo allemaal. Ik had deze vraag ook al op een andere forum gesteld maar kreeg daar geen reactie. Inmiddels is der het 1 en ander veranderd en ik wil jullie daar graag over vertellen. Het gaat over problemen die ik had uit het verleden en ik wil jullie een vraag stellen over het heden zeg maar want der speelt sinds vorige week iets in mijn leven. heb een tijdje geleden zonder dat ik wat had gebruikt ofzo echt heel enge nachtmerries gehad. Ik was toen wel heel erg bezig met geloof en de bijbel ofzo. Ik had tijdens die dromen echt het gevoel dat iemand me wilde doodmaken. Ik moest toen mijn kamer uit. Het was zo erg dat ik gillend mijn bed uitrende en mijn kamer wilde uitvluchten. Alleen slaap ik als ik alleen ben altijd met me deur op slot. Ik was nog te ver heen om te snappen dat ik de sleutel moest omdraaien. Daarom heb ik toen heel hard op de deur gebonkt. zo hard dat ik mijn handen pijn sloeg. Door de pijn in me handen werd ik dan weer wakker en der was natuurlijk helemaal niks. Een andere keer had ik weer zo een droom en toen wilde ik uit het raam springen. Het was zomer en gelukkig zat het hor dervoor. Ik heb dat wel heel eng gevonden. Die mensen van het geloof begonnen meteen over demonen. Een goede vriend in de drugsscene zei alleen tegen me dat het kwam door dat ik een bad trip had tijdens mijn slaap en dromen. Uit wat jullie schrijven kan ik wel lezen dat DMT zo iets kan veroorzaken. En DMT word gewoon in je hersens aangemaakt. Mijn vraag is of iemand van jullie ook wel is zo iets heeft mee gemaakt. Kan je zo een bad trip in je slaap kan krijgen door DMT? Want ik had niks gebruikt ofzo. Ik vind dit wel heel eng. Ik durfde der niet voor naar me huisarts want ik was bang dat ze zou zeggen dat ik psychishs ben ofzo. Gelukkig is het na een tijdje vanzelf over gegaan maar kan zo iets nog is een keer gebeuren uit het niks? Nou speelt momenteel het volgende in me leven. Der heeft een bekende van ons net zelfmoord gepleegd. Ik ben daar kapot van want ik denk dat ik daar heel schuldig aan ben en ik zit daarom nou diep in de rouw. Ik heb gelezen op het Internet dat je het kunt verwerken door een brief te schrijven aan hem of dingen tegen hem te zeggen. Ik ga zo een brief schrijven. maar ook wilde ik daarom naar het Uitvaartcentrum gaan en de dagen vóór de begrafenis nog dingen tegen hem zeggen. Mijn partner wil dat perse niet want hij is bang dat ik dan weer zo eng ga trippen in mijn slaap. Hij vind de confrontatie te eng als ik in mijn eentje in zo een opbaarkamer tegen een dode ga praten. Hij is bang dat ik dat dan mee ga nemen in mijn dromen. Volgens mij valt dat wel mee want ik heb al heel lang niet getript in me slaap. Wat denken jullie hiervan? Alvast bedankt voor je hulp."