Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank je wel voor de tips. Het is niet dat ik "jong" ben ( ben 44....!) maar ik ben er gewoon niet in thuis En ik heb internet afgezocht maar kon niet een duidelijk antwoord vinden. Harddrugs wil ik sowieso niet! Dus als de enige mogelijkheid xtc is dan doe ik het gewoon niet. Misschien is het beter als ik es ritalin probeer. Het is ook niet echt een pré hoor en we hebben het 1 keer gedaan. Het is ook echt niet de bedoeling om hier een gewoonte van te maken. Het is meer zo dat als het es uitkomt ik ook graag in die flow wil komen. Maar als dat niet lukt dan niet. Ik dacht heel simpel: er zijn vast uppers en donwners. iig tnx voor het duidelijk maken dat alle xtc dezelfde stof bevatten. Dat wist ik nl niet."
"Hallo, Er zijn vast wel al topics hier over dit onderwerp maar mijn specifieke vraag kon ik niet vinden, dus vandaar een nieuwe topic Ik heb Adhd. Ik heb hier geen medicatie voor. Nu hebben we laatst met een ander stel XTC geprobeerd. Iedereen was heerlijk chill behalve ik.... Ik werd er alleen maar drukker van, een praatkick. Irritant voor de rest maar ook voor mij want ik wou ook graag in die flow komen. Nu is mijn vraag welke xtc ik het beste kan gaan gebruiken om ook in die flow te komen. Of misschien wel iets anders dan xtc ( wil geen coke!!). Ik heb een downer nodig en geen upper dus.... Heeft iemand een idee wat ik het beste kan gaan doen? Groetjes Meilie"