Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op dit moment heb ik ongeveer 23 pillen ingenomen en een heel klein beetje gedronken.. Ik snap eigenlijk niet waarom ik het gedaan heb, soms voel ik me gewoon getriggerd om het te doen en als ik het doe sla ik door.. Gelukkig is het niet iets waar ik me echt prettig bij voel want ik vind het niet fijn dat ik krampen krijg in mijn nek en dat mijn hart zo tekeer gaat.. Maar aan de andere kant vind ik dat ook wel weer fijn, ik weet dat ik een hart heb.. Merk dat ik er teveel van ga denken en praten en als ik dan moet stoppen tegen iemand te praten ga ik maar tegen mezelf praten.. Word er niet gelukkig van al kan ik wel emoties aan de kant zetten. Maar het is wel een aanrader vrolijk te zijn en echt niet zo een mega dosis te slikken want je hebt er nog dagen last van, dat had ik laatst tenminste.. Ik zat te zweten als een otter en gek genoeg had niemand echt door dat er iets met me was! Dat je druk word is trouwens niet helemaal waar, ik heb er nooit last van en ik ken ook geen mensen die dat wel worden van Ritalin. Je houd er wel vreemde tikken aan over, zo had ik laatst vanaf 11 uur in de avond pillen geslikt, niet geslapen en ik heb uren lang mijn hartslag zitten tellen, zo debiel.. Ik krijg de neiging er zo weer aan te beginnen waar je allemaal wel niet aan kunt denken zeg.. Ik merk ook dat ik vanalles typ omdat het vrij gelijk staat aan praten. Weet iemand trouwens hoeveel teveel is? Kan ik nooit ergens vinden, behalve voor juiste doseringen van patienten maar daar heb ik vrij weinig aan.. Hoop dat iemand hier iets aan heeft en er wat van snapt, ik zal nog wel een keer zeggen wat ik te zeggen heb op een normalere manier.. Oja, wat misschien al duidelijk was, je hebt totaal geen eetlust maar kijk daar mee uit want je valt echt om als je niets eet en wel die pillen slikt en als het er veel zijn zal slapa er ook niet van komen dus zorg dat je wel je energie aan blijft pijlen en niet drinkt!"
"Oja en je wordt er inderdaad rustig van, ook van grote hoeveelheden maar rust zul je niet vinden want het pept je zo erg op! Daarom word het bij ADD'ers en ADHD'ers afgeraden na het avond eten nog een pil te nemen omdat je dan slecht in slaap valt.."