Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vroeger vond ik coke helemaal top, maar volgens mij is na 2 jaar elk weekend gebruiken de max bereikt. Ik ben het eerste uur ontspannen daarna alleen maar druk met mijn buik omdat die zo opzet. Heel irritant en toch doe ik het weer omdat die zin in die eerste lijn zo leuk is pff. Speed nam ik vroeger toen ik nog naar hardstyle feesten ging. Man oh man wat was ik daarna brak."