Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik heb op verschillende plekken gelezen dat de tolerantie van 2CB na een week zowat weer weg is. Is dit waar en zo nee hoe zit het dan?"
"Ik ben van plan om aankomende zaterdag 2cb te nemen op dominator: we hebben groene mario's van 18mg. Nu vonden wij thuis een hele te trippy. Nu zijn er dus twee opties die wij hebben: Of een halve van dan 9mg en dan later nog een keer een halve , maar we zijn bang dat we dan net te weinig ophebben om wel wat leuks te zien ( we willen wel een beetje trippen). Of we waren van plan driekwart te nemen en dan nog een kwart van 4,5mg om het effect te verlengen, alleen weten we niet of die kwart genoeg is om het effect te verlengen.. Wat denken jullie dat de beste optie enz en of die kwart genoeg is om het effect te verlengen?"
"Hallo beste mensen! Ik en een vriendin van mij gebruiken al een tijdje mdma en xtc en hebben ons altijd goed aan de pauzes gehouden.. Nu hebben wij de afgelopen 3 maanden oid hier minder opgelet, omdat er heel veel vette feestjes waren en hebben wij onze pauze tot een max van 4 weken gehouden. Wij hebben gemerkt dat we nog wel effecten van de mdma voelen, zo knuffelen we iedere bekende die we tegenkomen en praten we veel , maar merken we wel dat we niet echt meer een rush hebben die we voorheen wel hadden en echt zo lekker gaan dat we met onze ogen rollen en het lichamelijk ook lekker voelen. Ook moet ik zeggen dat wij wel het probleem hebben dat we als we iets hebben gepakt, er op gaan letten of we nou al iets voelen of niet en dit kan natuurlijk ook nadelig werken.. Nu was het plan om op het aankomende dominator gewoon weer te gaan gebruiken, maar hebben besloten om een lange pauze te nemen van de mdma en xtc en over te gaan op 2cb omdat deze niet met je serotoninelevels fucken. Mijn vraag naar jullie was dan of jullie enige ervaring hebben met zo'n lange pauze en of je dan gedeeltelijk (natuurlijk nooit meer zoals de eerste keer) weer het lekkere gevoel kan hebben. Wij hebben mdma niet zodanig misbruikt en zijn van plan om een pauze van minimaal 6 maanden in te lassen.. Enige ideeen over deze lange pauze en de weling ervan?"
"benniesmitters zei: Bobsacamano zei: Nadat ik andere middelen ontdekte ben ik niet zon fan meer vat xtc. Ik hou er nog wel van om zo nu en dan mijn serotonine kamer leeg te trekken maar dan liever met 6-apb maar dan moet je ook de drie maanden regel aanhouden. Ik heb er niet zon moeite mee omdat ik liever en veel vaker 2CB gebruik. Dit samen met wat speed en een jointje. Helemaal top. Klik om te vergroten... Ik sluit me hier bij aan, xtc vind ik echt zo'n nep gevoel geven nu. Allemaal leuk voor een keertje maar het is echt niet dat ik de maanden aftel tot ik weer mag. Toch denk ik dat DOC ook wel echt vet is op een festival, maar wil dat eerst eens thuis proberen. Klik om te vergroten... Ohh daarvan heb ik nog nooit gehoord en kan het ook nergens vinden! Wat is t precies?"