#1
Ik ben van plan om aankomende zaterdag 2cb te nemen op dominator: we hebben groene mario's van 18mg. Nu vonden wij thuis een hele te trippy. Nu zijn er dus twee opties die wij hebben:
Of een halve van dan 9mg en dan later nog een keer een halve , maar we zijn bang dat we dan net te weinig ophebben om wel wat leuks te zien ( we willen wel een beetje trippen). Of we waren van plan driekwart te nemen en dan nog een kwart van 4,5mg om het effect te verlengen, alleen weten we niet of die kwart genoeg is om het effect te verlengen..
Wat denken jullie dat de beste optie enz en of die kwart genoeg is om het effect te verlengen?
Of een halve van dan 9mg en dan later nog een keer een halve , maar we zijn bang dat we dan net te weinig ophebben om wel wat leuks te zien ( we willen wel een beetje trippen). Of we waren van plan driekwart te nemen en dan nog een kwart van 4,5mg om het effect te verlengen, alleen weten we niet of die kwart genoeg is om het effect te verlengen..
Wat denken jullie dat de beste optie enz en of die kwart genoeg is om het effect te verlengen?