Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb bijnemen om te verlengen

2cb bijnemen om te verlengen

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MdmaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben van plan om aankomende zaterdag 2cb te nemen op dominator: we hebben groene mario's van 18mg. Nu vonden wij thuis een hele te trippy. Nu zijn er dus twee opties die wij hebben:
Of een halve van dan 9mg en dan later nog een keer een halve , maar we zijn bang dat we dan net te weinig ophebben om wel wat leuks te zien ( we willen wel een beetje trippen). Of we waren van plan driekwart te nemen en dan nog een kwart van 4,5mg om het effect te verlengen, alleen weten we niet of die kwart genoeg is om het effect te verlengen..
Wat denken jullie dat de beste optie enz en of die kwart genoeg is om het effect te verlengen?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je een beetje wil trippen dan zou je er gewoon eentje moeten nemen. Veel minder word neit echt trippen. Laat wel je pilletje even testen. Er gaan hele rare groene mario pillen in de rondte op het moment. Zit echt van alles in waaronder bijvoorbeeld PMMA en DOC geloof me dat wil je niet.

Mdmaapje zei:
Ik ben van plan om aankomende zaterdag 2cb te nemen op dominator: we hebben groene mario's van 18mg. Nu vonden wij thuis een hele te trippy. Nu zijn er dus twee opties die wij hebben:
Of een halve van dan 9mg en dan later nog een keer een halve , maar we zijn bang dat we dan net te weinig ophebben om wel wat leuks te zien ( we willen wel een beetje trippen). Of we waren van plan driekwart te nemen en dan nog een kwart van 4,5mg om het effect te verlengen, alleen weten we niet of die kwart genoeg is om het effect te verlengen..
Wat denken jullie dat de beste optie enz en of die kwart genoeg is om het effect te verlengen?
Klik om te vergroten...
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel het bij psychedelica (en ook bij 2c-b) vaak niet helpt om het effect te versterken wanneer je bijneemt, heb ik zelf al meerdere keren gemerkt dat dezelfde dosis bijnemen het effect wel echt kan versterken (waren lage dosissen, de reden dat bijnemen niet werkt is omdat bij psychedelica heel snel gewenning optreedt, en gek genoeg bij een lage dosis er nog niet zo'n hele grote gewenning is waardoor je het wel sterker kan maken). Zo ben ik zelf twee keer van niet trippend (bij een halfje van 7-9mg) naar wel trippend gegaan door eenzelfde halfje na 2 uur opnieuw te nemen.

Heb je de pillen wel laten testen, of heb je de inhoud van je dealer gehoord?

Wat ik wel moet vermelden is dat thuis trippen en op een festival trippen echt totaal verschillend is. Als je thuis bent, gebeurd er (meestal) vrijwel niks om je heen, dus dan heb je echt goed door hoe je je voelt. Op een festival, met massa's mensen, luide muziek, en meestal ook nog wel lichtshows, heb je dat veel minder door. Je voelt het nog wel enigszins natuurlijk, maar je merkt pas echt hoe je ervoor staat als je even rustig (voor zover dat kan op een festival) op het toilet (of in een dixie in dit geval) gaat zitten.

Overigens lijkt alleen 2c-b op een dik hardcore festival mij een beetje apart, 2c-b geeft je wel enige energie, alleen is dit bij lange na niet genoeg om een hele dag te stampen. Misschien dat (indien je hier geen problemen mee hebt) je een klein beetje speed erbij kan innemen (kan ook oraal via een capsule/bommetje, of in je drinken anders), niet per se om helemaal strak te staan, maar om net even een beetje extra energie te geven. Ook maakt speed het effect van 2c-b minder heftig, dus mocht je alsnog te erg trippen, kan je altijd nog een beetje bijnemen om dit minder erg te maken.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#4
bijnemen kan prima. Vaak op een feest begin ik met 2 en dan neem ik elk uur 1tje bij. Zoiets kan ik je dus ook aanraden, gewoon een begin dosis kiezen n dan elk uur halve dosis bijnemen. Veel vrienden van me vinden dat zo ook perfect gaan. En ik denk dat een halve toch best weinig is, vooral op een festival. Ik vind 2cb sowieso op feesten een stuk minder trippie dan als je het thuis neemt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."