Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik zit al een week met een verschrikkelijke hoest en slijmen in mijn neus. Medicijnen en hoestsiroop werken voor geen meter. Volgens de dokter het begin van een keelontsteking. Soit, laatste keer dat ik heb gesnoven was wss 2 weken geleden. Deze avond dacht ik eens om een relaxte avond te hebben (met coke). Nu merk ik na enkele lijntjes helemaal geen last meer te hebben van deze verschrikkelijke hoest en slijmen, is hier een reden voor? Of mensen die dit ook al hebben meegemaakt? Was coke dan toch het medicijn dat ik nodig had? 😂"
"nausea zei: Haha shit zat vanavond aan de dex (puur uit verveling) en merkte precies hetzelfde :P (heb ook last van m'n longen/keel) Zou echt niet weten waarom het is maar ben blij dat 'k niet de enige ben in ieder geval lol. Weet iemand waarom? Klik om te vergroten... We zullen morgen zien of het hulpmiddel van korte duur is 😂"
"Het gevoel hebben dat je gezicht naar beneden hangt. Zichtbaar is het blijkbaar niet, maar na enkele uurtjes wel. Bij coke blijft mijn vriend heel de tijd praten, komt het door te veel? Komt het door de combinatie met alcohol? Geen idee, maar super frustrerend. Hij kan gedurende een 5 tal uur zijn bek niet houden 🥲"