Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek zijn en coke

Ziek zijn en coke

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Md97Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik zit al een week met een verschrikkelijke hoest en slijmen in mijn neus. Medicijnen en hoestsiroop werken voor geen meter. Volgens de dokter het begin van een keelontsteking. Soit, laatste keer dat ik heb gesnoven was wss 2 weken geleden. Deze avond dacht ik eens om een relaxte avond te hebben (met coke). Nu merk ik na enkele lijntjes helemaal geen last meer te hebben van deze verschrikkelijke hoest en slijmen, is hier een reden voor? Of mensen die dit ook al hebben meegemaakt? Was coke dan toch het medicijn dat ik nodig had? 😂
M
Md97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nausea zei:
Haha shit zat vanavond aan de dex (puur uit verveling) en merkte precies hetzelfde :P (heb ook last van m'n longen/keel) Zou echt niet weten waarom het is maar ben blij dat 'k niet de enige ben in ieder geval lol. Weet iemand waarom?
Klik om te vergroten...
We zullen morgen zien of het hulpmiddel van korte duur is 😂
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha shit zat vanavond aan de dex (puur uit verveling) en merkte precies hetzelfde :P (heb ook last van m'n longen/keel) Zou echt niet weten waarom het is maar ben blij dat 'k niet de enige ben in ieder geval lol. Weet iemand waarom?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrees dat je alleen maar zieker gaat worden zo. Je lichaam heeft vitamines en mineralen nodig. En rust.

Absoluut geen sos.
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#5
En rust is volgens mij nodig, want ik heb al 2x naar "bewerken" moeten gaan, om fouten uit zo'n korte tekst te halen. 🙈
A
AlwaysTryingLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Vrees dat je alleen maar zieker gaat worden zo. Je lichaam heeft vitamines en mineralen nodig. En rust.

Absoluut geen sos.
Klik om te vergroten...
Gaat meteen maar even wat gezonds eten en in ieder geval op bed liggen..* "slaap je niet, dan rust je toch." 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."