Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oom Klaas zei: GHB is zeer slecht voor je lever, net als alcohol. En zeker met 20 (!) ml per dag! Klik om te vergroten... Ik lees hier voor het eerst dat het wel slecht voor je lever kan zijn. In welk opzicht dan? Want ik had begrepen dat GHB zich omzet in H20 en C02, en dat deze 2 niet schadelijk zijn."